|
|
|
|---|---|
|
Udda problem: Mitt handsfack går inte att öppna. På något sätt så har det gått i baklås, någon som varit med om liknande problem? Någon som vet hur mekanismen funkar så att jag kan lirka upp det?? (Utan att sabba låsmekanismen eller något annat) (Bilen är en E46 Cab årsmodell -01) (Och nej, det är inget som ligger i handskfacket som satt sig på tvären eller så, det är alltså helt tomt) Extremt tacksam för svar!! /// Min BilBlogg & Slippa-bli-blåst-guiden: Länk | |
|
har samma bekymmer på min E38. vet inte om de är samma konstruktion som E46, men är också tacksam om nån har nått bra tips.. BMW CS #5139 |
|
|
Ciao Rolex: Undra om det inte sitter nån typ av snäppeslåsning (som också är gångjärn) längst in (framåt) under handskfacket i var sin ytterända. Försök i så fall dra dessa nedåt, då bör bakändan falla ner lite, detta bör räcka att få loss den? Men jag kan ha fel...... Lennart Bornhall BMWCS #1085 |
|
|
Bavaria1: Tack för tipset! Ska kolla på detta i helgen o se om ditt tips ger resultat! /// Min BilBlogg & Slippa-bli-blåst-guiden: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.