|
|
|
|---|---|
|
Hej! Upptäckte idag när jag skulle lägga in matkassarna i bilen att det inte gick att öppna bagageluckan, funkade ju som tur var att öppna med fjärrkontrollen på nyckeln men inte med handtaget. Är det någon som tror sig veta vad jag har för fel och hur jag kan fixa detta? Bilen ifråga är en 320-01 E46 sedan. Mvh Henrik | |
| Hade samma fel på min då hadde jag för lågt spänning..bilen hade stått stilla länge.. | |
|
ok, tror inte det är felet då jag använder bilen flitigt, kan ju också nämna att den precis var hämtad från en Ditec behandling. Kanske vatten har trängt in eller något? //Henrik |
|
|
Trasig microbrytare under gummiskyddet, inte helt ovanligt. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Får kolla upp detta, tackar för inläggen Mvh Henrik |
|
|
Lyfter en gammal tråd då jag råkat för detta med trasig microbrytare. Var hittar jag denna att köpa? Bmw har bara komplett med handtag och allt. |
|
|
Den finns specad som lös artikel pos.16: Länk Dom får väl sluta fjanta sig med merförsäljning och ta hem den del du behöver tycker jag. |
|
|
Tackar! Inget tips var jag kan hitta den här hemma? |
|
|
Om BMW vägrar att sälja en brytare lös (Den har ju ändå ett orginal art. nr.) kanske du kan hitta den på ELFA om du hittar ett artikelnummer från OMRON el. vad det kan vara för sort på den. Hör med flera BMW-verkstäder först. Är kanske ingen del man köper begagnad, men Laga.se och Bildelsbasen.se finns ju annars. |
|
|
Min tanke också men chansade att du visste någon direkt men tack för dina svar ännu ett bevis på en kunnig medlem på denna sida. Ha en trevlig helg! |
|
|
Kostar 290:- hos BMW. Jag tycker att du ska gå tillbaka och upplysa reservdelssäljaren att det finns och att artikelnr är 51 13 8 185 792. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.