|
|
|
|---|---|
| Länk | |
Gemini__ |
Han med jappsen skjuter motorn. |
Gemini__ |
Länk |
|
har sett den filmen många ggr innan. står man å varavar så på övervarningsskyddet kan man fan skylla sig själv. I skolan hade jag en kompis med en VW Vento. åkte med honom hem efter plugget en dag. han låg på 3an i säkert en halvmil på övervarvningsskyddet... PUCKO! Efter ett tag började oljelampan lysa å då blev han skraj å körde om NILS-GÖRAN 86:) //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
Tror jag vet vilken film ni menar....det finns en uppföljare där dom visar vad som hänt....det är soprent i motorn, bara skrot kvar! Det sköna är att han är sååå kaxig innan racet. :-) Flåklypa |
|
| "my parents are going to be soooo pissed" hahah! :) | |
|
450 kusar.. och 4wd.. Det höll ju bra .. Länk |
|
|
Körde som NILS-GÖRAn ska de stå innan //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
a_wingard73: Själv hade ja en gymnasiepolare som hade en gammal "fin" Opel Kadett City 1200 som han "hottat" upp med eftermonterad varvräknare, komradio osv:-) I vart fall hade han ställt den röda nålen på varvräknaren som skall indikera maxvarv för i bilen i fråga kring 6500-6700rpm...En dag på väg hem notera jag detta o fråga varför han hade ställt den så högt...Hans svar va givetvis att "den går som bäst där"...Jaja, whatever tänkte jag. Sen skulle han självklart visa att det va så...Kan säga så här mycket det va med nöd o näppe den klara av att varva dessa ca 6500rpm:-).Ett under att den bilen höll... |
|
| Livet börjar vid 6500 rpm:P | |
| Nä...... Livet börjar vid 300Nm. Min moppe varvade också 6500RPM | |
|
Dawwe: HAHA ja en del är för roliga. //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
Det är en riktig gammal klassiker denna film... "oh my god, is that the car? is that the engine?" :) nötter! Den här har jag inte sett tidigare, bra att veta hur hög fart man kan ha på vissa bandelar innan man står på för fullt? snopet slut ? Länk Ägaren hade visst tänkt drifta med bilen... Mvh, /Wille |
|
| Haha sicka nötter! | |
|
Story från ägareN: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.