|
Sida 4 av 7
|
|
|---|---|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Blir bra det Abbe. Jag behöver lite löpträning, råkade ju vara stor i käffen, ja, engång är ju lätt hänt, så jag får nog springa Lidingö loppet om jag inte kan prata mig ur de vadet. Du vet väl varför jag är speaker ;) babbla.... Jo, jag kommer i Taxin, slalom vet jag inte, men det går lasta mycket i den :) Vädret ser ju sjuk lovande ut måste jag säga... |
|
Du får smörja mun lädret ordentlig till på lördag! :-) Jo, jag hörde om vädret, det lär gå åt en del solkräm och dricka! Mvh Abbe M3 E30, dagboken: Länk |
|
|
Tänkte förutom M5:an ta med min radiostyrda M3 GTR också om det är ok. Den är i skala 1:8, växlad för runt 100 km/h och låter som en skitförbannad gokart. Hur festlig som helst! Här finns det en bild: Länk |
|
| Vilka tider gäller för konbana och 402m? | |
|
Hej.. Vilken kamping är det som gäller för övernattning..?? Är det fler som åker upp på fredag kväll ?? vore kul att samlas å kanske grilla lite kvällen före THE BIG BANG!!! MVH Peter BMW Z3M-POWER FOR EVER |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Tid, vi börjar anmälan 07.00 När vi fått igång allt börar vi köra konbana. 402m blir vid lunch, typ 12-13 Allt är ju prel, efter som det hänger lite på hur mycket bilar som kommer. Men titta ut *ler* Solen... Ps. ta med solkräm |
|
Jörgen, Se bara till att det inte blir typ 30 minuter konbana och 5 timmar rattlås. En bättre fördelning önskas ; ) |
|
![]() 2.226 530d G31
Hobbe, jag ska göra allt för att det ska bli så mycket åka som möjligt .. både 402 och konbana. Grejen är ju att ska man låta alla köra en gång till är det minst 1h konbana till. Kommer alla tidigt så.. Hinner man ju med mera. |
|
Hur är konbane/rattlås körningen fördelad. För lunch konkörning o efter rattlås? Eller tvärtom ///Micke M5:an Länk |
|
|
Edit: När kommer en edit funktion? Såg nu att 402m blir vid lunch ca:12:00-13:00 ///Micke M5:an Länk |
|
|
Är det någon från Sthlm som ska upp? "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
Japp. Caspar, möjligtvis Andersson, och jag. |
|
|
:D Jag är snart redo för att visa upp bmw träffens skabbigaste bil :) //Zetterberg |
|
|
Jag tänkte åka upp som supporter... Kommer ni att åka tillsammans upp då isf? Det vore kanske kul att träffas innan och åka ihop. "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
Hejsan! ¨ Jag undrar när träffen slutar? Jag kommer inte loss från jobbet förrän strax efter 17.00 :( och tänkte åka dit efteråt men det kanske inte är idé? MVH Rickard |
|
![]() 2.226 530d G31
Sikkan. Slutar du strax efter 17.00, så tror jag det tyvärr inte vara mycket kvar. Vi brukar köra till 17-18 |
|
Okej, fan oxo, missar både denna BMW-träff o en dag på strippen på Tullinge denna sommar... :( Tack för snabbt svar iallafall =) |
|
![]() 2.226 530d G31
Atcho... Tror jag är lite förkyld, och du har skrivit ett meddelande brevid mig, du kanske inte borde gå till jobbet och smitta dem. Ute på ett flygfält blåser bacilerna dock bort ;) |
| Hahahaha, tror det skulle vara lite väl genomskinligt faktiskt :D har även ett par kollegor som ska dit oxo så dom skulle nog bli lite fundersamma. däribland min chef :P | |
|
Jörgen, har du tränat inför spring löpet? Min bil är fortfarande skitig! :-) Mvh Abbe M3 E30, dagboken: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.