|
Sida 3 av 7
|
|
|---|---|
|
Aaaah! Bummer! Power, power! I need some ac/dc! Men du skall nog se att det går in en bensindriven generator i bagageluckan på Alpinan Jörgen... sedan är det rock and roll :) Apropå golf! Ikväll är det dags för min 3:e runda! Yay! |
|
|
Då är det bestämt! Jag kommer att dyka upp i en lortig bil! Jag vill se Jörgen springa 402 meter! :-) Jag kan ta med egen generator! :-)))) Mvh Abbe M3 E30, dagboken: Länk |
|
|
Blir det nån samling i Västerås för folk som tänker ta 67:an norrut? Keep Your Distance! |
|
|
Tjena ! Blir rätt sugen att vara med på barnkörningen. Tyvärr är jag inte medlem i BMW CS, på hemsidan där står det att det tar ett par veckor att bli medlem. Går det att lösa på plats eller måste jag betala in via postgiro, risken är ju att jag inte hinner bli medlem innan konbanan :( Hälsningar Lanz Z3 power |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Lanz, du får gissa om det går. ;) Klart det går allt lösa medlemskap på plats. Vi kommer inte kräva medlemskort av dig heller, utan bara att du har BMW, Hjälm, heltäckande klädsel och att du kör enligt våra anvisning (dvs in 100km/h i depån etc). Så lovar jag du kommer få en höjdar dag. mvh Jörgen |
|
Jörgen, kanonfint !!!! Då ska jag ut på närmaste parkering o tjuvträna lite i helgen då :) mvh Lanz Z3 power |
|
|
Clubsport: Vi kan kanske mötas upp på parkeringen till Ansta bidemontering? Sen brukar det vara anslutning i Sala med de som kommer därifrån. Lämplig tid? |
|
|
Johansson: Ja, det låter som ett bra förslag. 08.00 kanske eller blir det för tidigt? Då är man där 09.30. Keep Your Distance! |
|
|
9:30 på rörberg? Då är ni inte för tidigt. Rätt många brukar hänga där redan vid sju! Mvh Abbe M3 E30, dagboken: Länk |
|
|
Ja precis :) Klart man ska vara där i 7 tiden :) //Zetterberg |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Blir vädret som det var i helgen så kan jag rekomendera SOLSKYDD. Ja, kl 07.00 brukar det vara KÖ, så. Jag lovar det kommer finnas mycket titta på :) |
|
"Jag lovar det kommer finnas mycket titta på" - Oj! Har ni äntligen tagit in ett brud-tema i träffen? Som jag längtat! :) Det är bikinis hoppas jag? |
|
![]() 2.226 530d G31
Inget brud tema, dock vet de om att jag kommer vara där, brukar räcka.. Så det är bäst du lämnar Helena hemma. ;) "Married life is easy. You only got one woman to satisfy. " |
|
Då kanske vi ska åka ännu tidigare, hade ett förslag förra året på att åka 07.00- 07.30 då var det många som knorrade... Keep Your Distance! |
|
| Just ja, det börjar dra ihop sig nu, jag kommer då över. Får se om man får någon med sig. | |
|
Hur är uppställningen på området? Är det uppdelat i sektioner med 3 serie, 5 serie osv eller blandas det hejvilt? |
|
![]() 2.226 530d G31
tja vi brukar inte mer än visa var man kan stå..Så det blir lite huller om buller. Eftersom många åker dit i gäng, och de har olika serier.. |
|
Jörgen, Jag hade inte tänkt att åka till Gävle i år, men nu funderar jag på hur kul det skulle vara att piska Abbe i slalom...igen :) När är sista anmälningsdag ? |
|
![]() 2.226 530d G31
Hobbe, Ja för slalomen skulle jag säga att det är nu på lördag kl 09.00. Det går anmäla sig på plats. Föranmälan gör bara att det går fortare vid entre , vi är ju inte på flygfältet för att knappa in namn utan för att köra så mycket som möjligt. Sedan förstår jag inte , skulle det vara en utmaning ;) |
|
Hobbe Z4, i år piskar jag dig! Det är ett löfte! :-) Sen ska Jörgen springa 402 meter då jag ska dyka upp med en skitig bil, bara se Jörgen springa är något du inte får missa! :-))) Jörgen, hur vore det om du körde också istället för att babbla så mycket?! :-) Förresten, går det och köra slalom med din Taxi? :-) Mvh Abbe M3 E30, dagboken: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.