|
|
|
|---|---|
|
Passar svarta plastlisterna och nummerplåtshållaren på pre-facelift fronten (sedan/touring) på en M-front II? Dom ser onekligen lika ut. Har köpt själva fronten men listerna är inte inkluderade så jag har tänkt att flytta över dom fån min nuvarande? Se bilder: Länk Länk | |
|
Det ser så ut. Jag kan dock säga att de är riktiga as att plocka av och på även som nya. Länk Länk Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Hur plockar jag av dom enklast? Förmodar att dom sitter ökända clips/pluggarna (EXPANDING RIVET på realoem). Wendtan: Gjorde du någon guide till M-paket byte? |
|
|
Nej, ingen guide, jag har materialet för att sätta ihop en dock. Det var för övrigt jag som monterade Palles m-sport paket som du länkar till ovan :) Nej inga expanding rivets på listerna vad jag kan komma ihåg. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Palles Touring är riktigt fin, bra jobbat. Om du har tid och lust så hade jag och säker fler uppskattat en guide i paket-byte. Ivarje fall några tips om vilka verktyg och svåra moment du stötte på. |
|
|
Wendtan: Jag har mailat dig frågor angående M-fronten. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.