|
|
|
|---|---|
|
Ska tona rutorna på bilen o har tänkt o göra det själv. Hur tar man loss bakre sidorutan helt o hållet? Den går ju att öppna med en sak man trycker ut, men hur tar man bort den helt? Och bakrutan... Verkar väldigt krångligt, sitter den limmad? Går den att ta bort? Tacksam för svar! | |
|
Hej det är nog bättre om du gör en mall av rutan ,väldigt svårt att montera rutorna igen med hel solfilm //pilotto |
|
Bmwboy |
Men kan man ta bort sidorutorna så vare det perfekt. Pilloto varfär skulle det vara svårare att montera rutorna med solfilm på? |
|
Därför att sol-film har en tendens att lossna om det blir tryck eller så , fick ta bort min i helgen pga listjäv.... //pilotto |
|
|
jag ska lämna in min coupé på toning nu i veckan.. Arbetet för tre rutor kostar 500:- så Varför pilla själv? --------------------------- King of the road |
|
|
Hej igen ja det låter som en bra ide att lämna in den ,men låter mycket billigt med 500 kr //pilotto |
|
|
jo... visst är de det.. Kontakter är kontakter :) King of the road |
|
|
Hmmmm skulle behövt en kontackt i helgen =) //pilotto |
|
| Skulle jag hitta nån som gör det för 500 vore det inget problem.. Bara det att dom som jag snackat med vill ha mellan 2500 och 4000 för 3 rutor | |
|
Jag ringde ett par firmor och det kostade 3000-3500 för tre rutor , men för dom pengarna gör jag det hällre det skälv , konstigt nog samma pris combi och sedan //pilotto |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.