|
|
|
|---|---|
|
Smidigaste lösningen att lösgöra moderna BMW nyckeln där man sticker in en plastgrej i instrumentpanelen och trycker på en knapp för att starta? Finns det något BMW original lösning för att slippa krånga på/av nyckeln från knippan varje gång för att slippa skrammel och att det skaver på panelen från resten av nycklarna? Elr egna förslag. MVH/ Qvarnis | |
| ensamstående nyckel????? :-) | |
|
Lösningen är väl att inte ha nyckeln på en nyckelknippa. Keep Your Distance! |
|
|
Finns inget värre än att ha alla nycklar tillsammans med bilnyckeln. Den ska man ha separat. Punkt slut:) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Känns som att den kan försvinna lätt då men tack iaf, trodde det fanns något snabblås elr dyl. MVH/ Qvarnis |
|
|
Även jag kör med bilnyckeln separat, men har sett snabblås hos t.ex. bensinmackar, klackbarer och säkert även på andra ställen som säljer sådana småpryttlar. /Fredrik |
|
| Qvarnis: Se det så här istället. Har du dom separerade och tappar hemnycklarna så har du i varjefall bilnyckeln kvar och tvärtom. | |
|
Har min bilnyckel separat för att inte repa den, för att inte nycklarna ska repa inredningen och även för att om man tappar bort nyckelknippan så har man bilnyckeln kvar och tvärtom. Keep Your Distance! |
|
|
Har även jag min bilnyckel separat.. tycker inte om att ha en klase nycklar skramlande i knäet när man kör och som repar inredning.. Diesel-räsern /Rickard |
|
| Jag gillar också att ha bilnyckeln separat men Qvarnis du kan ju alltid skaffa ett nyckelfodral såsom detta. Kanske inte så snyggt men det skulle nog gå att hitta något snyggare också om man letar lite. Länk | |
|
har alltid bilnyckeln separat jag med.. 1-serie nycken förvaras i ett läderfodrar med dragkedja, märkt med BMW-enblem samt med texten: "BMW-Möller wir in Hamburg und in Ahrensburg" helt klart en rariet =) Till 750i-nyckeln jag ett enklare typ av läderfodrar med knapp av typen som medföljer vid nybilsköp.. funkar de med. BMW CS #5139 |
|
| Bilnyckeln separat såklart - finns det några andra alternativ? ;) | |
| Alltid bilnyckeln separat. :-) Annars kan det bli repor och det tycker man inte om. | |
| Grandy tänker helt rätt :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.