|
|
|
|---|---|
Hagge |
I min kära bil (för övrigt heter hon Lisa) så tycker jag att det kommer lite luft i utblåsen fast jag har full fläkt. Det sitter stora kliman i. Kan det bero på kupéfiltret eller liknande? Tacksam för svar. Även E4an kan bli väldigt smal. |
| det borde vara kupéfiltret,tycker jag känner igen syndromet!! | |
|
vart servar du din bil? det ska ingå att de byter filtret åt dig. om du servar själv finns det beskrivning på byter under "mekartips" |
|
|
har samma problem i min bil, det låter mycket från fläkten, men blåser knappt nånting, på högsta är det vad jag förväntar mig att det ska vara på 1:an kan det vara nått rör som lossnat och därmed inte blåser så mycket i luftkanalerna? [Varför ha en motor som suger, när det finns fläkt?] |
|
| dannej. kolla ditt kupéfilter kan nästan till 100% säga att det behöver bytas | |
Hagge |
Har precis köpt den. Hade en 325-93 innan men utan kliman. Den blåste som f-n men jag ska kolla filtret. Även E4an kan bli väldigt smal. |
|
ja, ska göra det, kollade in mekartipsen.. bra beskrivning där. vad kostar det på bmw? 160:- kan man visst få tag på det för läste jag på forumet. [Varför ha en motor som suger, när det finns fläkt?] |
|
| kolla www.mekonomen.se dom har | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.