|
|
|
|---|---|
axelsson |
tjenare. har inte råd att ha kvar bilen :'( Ska sälja den och undrar vad man ska lägga ut den på? Det är en: Bmw 325 ix rak 6a 170+ 1988 e30 Simons sportavgas sys K&N sport filter går asbra i motor och låda nya vinterdäck på bmw org alu sommar däck på 16 tum alpina fäljar Gått 23500 mil en gubbe hade ägd den i 10 år före mig blanka bes papper på ca. 10 år. Nästintill rost fri Otroligt fin i lacken som ny lack. Allt funkar inget fel alls på den. m.m. 6x9 med mp3 stereo Nybytt (allt inom beloppet av 1 månad kvitto finns) Kopplings cylinder Drivaxel vä fram Drivaxel hö bak bromsskivor båda sidor bak broms backar till handbromsen MVH. |
| Kring 20000kr borde väl va lagom...? | |
axelsson |
ajdå. köpde den av gubben för 24 000 för ca: 4 månader sedan. lagat den för 8500 sedan dess... =/ |
|
Dumt att sälja en sån bil. Du kommer bara att ångra dig. Ingen tvekan! Ställ av den och behåll! Så gör jag... Slöseri att köra med båda mina bilar så jag ställer av den ena. mvh |
|
| Jo, Du kan nog få tillbaka det Du betalat för den, dock inte det Du kostat på. Sånt får man tyvärr räkna med när man har bil... | |
axelsson |
stavros. du kanske har rätt. finns inte så attans många ix heller. frågan är bara vart man ska ha den. bor i ett hus 1 minut utanför staden. parkering för 1 bara. hehe. men man har ju lite för tung höger fot. gubben hade väll kört lungt med den i 10 år. så kommer en kille på 18 och tar över. haha. De är ju till och med is på vägarna. då slits de ju mindre lr? och 2 axlar har gått.. fast iof så ör de typ 20 minus då ja kör hela tiden åxå.... ska tänka på de här lite grann. Jag har råd att ha kvar den om den slutar att gå sönder.. eller att den kan behärska sig med att gå sönder till bara 1 gång i månaden lr varannan ;) Mvh |
|
Tyvärr måste man räkna med att gamla bilar går sönder... Sen finns det alltid mera saker under ytan än vad man tror... |
|
|
tja! vart bor du? om du bor i sthlms området så kan jag komma och kika på bilen. och möjligen köpa den! är på jakt efter en bil. |
|
axelsson |
hejsan, Jag vet inte om jag ska sälja den. Annars bor jag i Luleå, norrland. Jag kan medela om några dagar hur jag ska göra med bilen, den står på verkstad nu pga. byte av koppling slav och huvudcylinder... Kalaset river iväg på ca. 2000 kr. Ska sälja datan osv :/ men jag hör av mig. mvh |
|
Tjena... Säger bara sälj inte..! Har en -87... Och det finns inte många sådan här bilar som överlevt åren och jag tror att det var inte många som gick av bandet heller men där är jag osäker...!! Visst gamla går sönder lite mer än dom nya plast bilarna (och det inget illa ment för dom som har en..) Som dom säger kostar att ligga på TOP..! /STOFFE Kör inte fortare än vad du klarar av...! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.