AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
989

En Imolaröd igen

Scheckheft
Hej
En av dessa sällsynta vagnar är till salu nu. Plus för sportpaketets Alcantarasportstolar. Minus: var är sidogardinerna och klimatanläggningen bak :(?
Länk

Mvh
Scheckheft
Väldigt läckert utförande tycker jag. Finns inget snyggare än 18" M Parallelleker på en E38...

/Olof

Sportsfahrzeug aus München
Snyggt trä i den, ska du inte slå till Scheckheft?

Mvh Stephan
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Är det Alcantaraklädsel? Tycker det ser ut som skinn eller är det bara min skärm som är dålig?

___
//Ulf
da
1.996
danielb
I4 M50 -24
Nej, sluta, chocken efter den förra imola 740:in hade ju precis lagts sig. jaja, hem och räkna igen.
Fruktansvärt vacker, men varför har dom tonat rutorna? Förfular ju bilen något alldeles förskräckligt :( Men annars, oj oj oj.. habegär är ju bara förnamnet
In
799
InfiniteObscurity
E61 520d -08
F11 520d -11
aaaaahhh, Fy fan vad jag gillar den färgen.
ja
1.770
jaken
V70 D5 AWD Polestar
Snygg bil! Men tyvärr ser det ut som att handlaren säljer varmkorv istället för bilar...
In
799
InfiniteObscurity
E61 520d -08
F11 520d -11
Japp, håller jag med om. Kunde varit lite bättre bilder. haha
Scheckheft
Hej
jaken: köper man en Bratwurst med senap och bröd av handlaren ingår den Imolaröda :).
Stephan: om jag var säker på att det skulle bli en E38 igen så - men jag velar fortfarande .... .
Programmer: jo, det är Alcantara om du tittar riktigt noga. De flesta E38 sportpaketköpare valde bort Alcantara och sportstolarna vilket jag tycker är synd.

Mvh
Scheckheft
Ni
171
Nisse N
VW Golf Kombi -15
VW Typ I -69 Cab 2276 cc
Finns det några Imolaröda B12 Alpinor också?

mvh Nisse
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Scheckheft: nu när jag sitter hemma med lite bättre skärm så kan jag se bättre men det ser ändå ut som en kombination av Alcantara och skinn, dvs som en delskinniklädsel där man använt Alcantara i stället för tyg.

Knappast en handlare jag skulle handlat från. 18 st bilar vara 13 st under 10'€ och ingen över 20'€.

___
//Ulf
Scheckheft
Hej
Nisse N: nej, inte mej veterligen.
Programmer: exakt, i sportpaketet ingick kombinationen Alcantara - skinn. I BMW:s egen E38 broschyr kallas det för Alcantara/Leder. De flesta köpare valde dock Montanaalternativet vilket jag tycker är klart tråkigare.
Jag har bättre bilder om du är sugen på att se.
Angående Bratwursthandlaren: defintivt skulle jag kolla upp bilen/bilens historik väldigt noggrann innan köp.

Mvh
Scheckheft
Røde pølser snarare än bratwurst. Tyskar gillar inte dansk korv utan dom vill ha sin diskret bleka bockwurst istället. Vilket innebär att bilen i fråga inte alls måste vara skum eller fuskad för att ha hamnat där enligt principen tillgång och efterfrågan. Men nog vore den roligare om det hade funnits en 750 CSI i den munderingen... ;)
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
Nästan lite synd att den inte är manuell växlad...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.