|
|
|
|---|---|
|
Hur mycket ska man betala för ett par armstöd i svart skinn fint skick? Till framstolarna såklart....E34 PH | |
|
Har du fått tag på armstöd? Jag letar febrilt. Vill oxå ha!!! Vet att ett par i tyg kostar 3000:- på BMW. Mvh. Micke Olsson |
|
|
Micke....hittar jag ett par extra hör jag av mig.... PH |
|
|
Micke .. vad tror du att man måste betala för ett par i svart läder??? PH |
|
|
Är det svårt att eftermontera sådana i sin bil? Saknar verkligen armstöden... |
|
|
Hej! Det är enkelt. Skruvhål finns, bara att skruva i. Man bör även byta panelen på baksidan av ryggstödet eftersom det har uttag för fästet. /Lasse |
|
|
Lasse I, Jag fattar inte riktigt. Finns det skruvhal i stolen sa det bara ar att skruva fast eller m[ste man byta bakstycket p[ stolen f;r att kunna montera armst;d..?? |
|
|
Är det inte bara att känna efter var hålen finns på sidan bakom inredningen....tror inte man måste byta något. PH |
|
|
Vågar knappt säga det, men armstöd från Volvo 850 passar ypperligt. Köp der utan klädsel, åk sen till BMW och köp rätt klädsel och montera! Bättre stöd en E34 orginal! Alexander Fäldt ///Mmm... |
|
|
Vad kostar ett par i svart läder fint skick???? PH |
|
| sjobusen:Bakstycket bör man byta om man inte vill karva halvcirkelrunda hål i bef bakstycke. Inget måste, men det kanske inte blir så snyggt. | |
markus00 |
Finns det breda armstöd till E34 allså sådana som sitter i de nyare modellerna?? dom smala "bioarmstöden" tycker iallefall inte jag är något att ha. |
| vart köper du dom överdragen då alex... för BMW har dom inte, finns skinnöverdrag för sätena men inte för armstöden, iså fall får man köpa skinn på metervara eller köpa färdiga armstöd för 1800 :-/st | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.