|
|
|
|---|---|
| Blir ofta irriterad på att man kommer åt öppningsfunktionen för bakluckans ruta istället för centrallåset när jag använder fjärrkontrollen. Vet nån om man kan koppla ur denna på ett enkelt sätt eller är de de givna alternativet att be bmw avkoda för en "billig" penning, gissningsvis endast ca 3200kr... :oD ? | |
| Nån som vet eller tycker alla att det där är en superbra funktion som alla ska ha? | |
| Går det inte att programera om själv ? | |
| Nja ja har då inte sett nån sån handbok. Fick ju nyligen punga ut me nära 300 bara för att bmw skulle fixa så att bilen låser dörrarna automatiskt så att man inte kan öppna de utifrån, när man kör iväg. | |
|
Hmm Finns det ingen som är insatt i detta med deras Nycklar och dess koder? |
|
| Fick nått förslag per telefon att de kunde va elfel eftersom jag inte alltid e hundra på att ja kommit åt knappen. Ibland verkar de som att rutan glappar och slår upp när man dunkar igen själva bakluckan.... | |
|
v800: du har ingen bil angiven i din profil och möjligheterna vad som går och inte går att programmera skiljer mellan modellerna. Priset för att programmer om, t ex låsningen som du fick gjort, är nog normalt. Har man flera saker så brukar dom dock inte lägga på 300 för varje. Kommer inte ihåg vad jag fick betala sist för att ändra ett par saker men det var något liknande. ___ //Ulf |
|
| Programmer: mitt åk är en e46 320 touring! | |
|
v800: kan inte hitta att det går att avaktivera den knappen på fjärren. Det som går att programmera när det gäller glasluckan är att den inte går att öppna från fjärren när bilen är larmad. Däremot så funkar knappen som vanligt när när larmet är avaktiverat dvs när bilen är öppen. Löser väl en del av ditt problem men kanske inte hela. ___ //Ulf |
|
| Jo de kanske kan lösa en del faktiskt! kan man ställa in de där själv eller betalar man bmw? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.