|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
Dannej! Jag är jäkligt glad i att gasa! Tyvärr har jag inte allt för tätt plånbok eftersom jag studerar. Jag valde igentligen mellan en 240/740 eller 316i/318i och det valet var ju rätt så självklart. Sen att det blev en 1.6 istället för en 1.8 berodde på att jag kom över en 316i relativt billigt! |
|
|
hmm, är det valet så självklart? jag hade ju personligen helt klart helldre köpt en 740 turbo. billigare att köpa in med. och går bättre. [Varför ha en motor som suger, när det finns fläkt?] |
|
|
dannej: Men då är ju BMW E30 tusen gånger snyggare än (usch) Volvo 740. BMW rules! |
|
|
tycker jag inte, en orginal E30 är inte jättesnygg direkt, precis som 740. men båda går att få ganska coola så utseendet är jämt tycker jag. Och personligen så går jag inte på utseendet när jag väljer bil, det är bara en del av allt. Vet itne vad en E30 316 kostar, men en 740 turbo får man ju en fin för 15 tusen, och då runt 200 hästar, det är en viss skillnad. [Varför ha en motor som suger, när det finns fläkt?] |
|