AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
3.901

Angående priser?

Sida 3 av 3
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

C.Svensson: Tackar, ja det va ett bra pris men det va ändå tungt att se bilen rulla iväg igår uppför södra stenbocksgatan. Men det gick snabbt över, va och hämtade det nya åket idag ju :)) Får se om du känner igen mig nu på gatorna.

Håller dock inte med dig om att man får en FIN M3 för 116tkr! Förutsatt att vi nu pratar samma årsmodell och utrustning samt skick. Har tyvärr varit och kollat på alldeles för många skabbiga M3 för att kunna konstatera detta.

Mvh Jimmy

Min ögonsten: Länk
Jimmyboy,

intressant att veta enligt ditt uttalande "Håller dock inte med dig om att man får en FIN M3 för 116tkr!" om det enligt din erfarenhet finns en 100%ig korrelation mellan pris och skick? Annars håller ett sådant påståeende inte generellt. Se fram emot svar! Min erfarenhet är att det finns en korrelation, men den är låååångt ifrån 100%ig.

Visa användare
1.236
Jemej
645 cab 12V
Jimmyboy:

Vad blev det för bil ? Blev det någon M3´a ?

Mvh Jimmy
Ji
2.380
Jimmyboy

Simon_en: Nja, att värdetfåhållandet just är 100% vet jag inte om jag någonsin har sagt men att en bil i extra fin skick inbringar ett större värde än en vardaglig bruksbil är väl ingen översakning, eller har vi kanske missförstått varandra? Vet inte om jag riktigt förstod din frågeställning rätt, omformulera gärna frågan om du ej är nöjd med mitt svar.

Jemej: Nja, det där är lite halvhemligt än, har nämligen sagt att jag ska överraska några BMW polare inför Elmia så det får jag väl hålla då ;). Så efter Elmia el. precis innan kommer det upp i min profil.

Körde till jobbet idag med den nya och det va mindre roligt när snön nu faller här nere i Helsingborg igen. Om det fortsätter som det gör nu så kommer jag inte bara hem i eftermiddag.

Mvh Jimmy

C.
749
C.Svensson
320iT-06 E91

Jimmyboy

Det är säkert svårt att hitta en fin 3.2 för de pengarna men en 3.0 skulle man nog kunna hitta.

Det ska bli riktigt kul att se ditt nyförvärv! Jag kan lugna dig med att det slutat snöa nu...:)

Min svarta: Länk
Min blå: Länk
Ji
2.380
Jimmyboy

C.Svensson: Ja precis, då är vi överens. En fin M3 3,0 ska man nog kunna hitta för de pengarna någonstans. M3 3,0 modellen är jag inte så insatt i.

Japp, nu har det slutade snöa och gick över i regn som sköljde bort allt, underbart! Och nu tittar solen nästan fram oxå! Gött, då kommer jag nog hem i eftermiddag, hehe...

Mvh Jimmy

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.