|
|
|
|---|---|
|
Vad tycker ni om den här bilen..? Alltid roligt att höra vad andra tycker och tänker.Så kan man ändra kanske ngt eller låta ble.. Mvh Marinn | |
| Vilken bil? | |
| Gå in på min sida och kolla..mvh | |
| Länk | |
|
är bilen chippad eller mappad !? orangea p-ljus var ju inte jätte snyggt. Annars fin färg och front. Länk |
|
| Är chippad sen mappad i bromsbänken.. | |
|
Halvsnygga fälgar... ovanligt snygg "stripe" över bilen... _____Vraum!_____ |
|
|
Varför chippa sen mappa den då du ändå ska ändra programvaran när du mappar . Verkar helt onödigt. Du går ju ifrån chippet när du mappar. Snygg bil annars. Länk |
|
|
snygg bil. stripes däremot känns inte riktigt rätt även om just dina stripes som tidigare nämnts dock är ovanligt snygga. sen skulle inte det vara fel att byta till de nyare framlyktorna som kom efter faceliften. |
|
| Chippet sattes in bara för att de skulle kunna ändra mer..bilen blev lite starkare på lägre varvtal men många fler hästar blev det inte.. | |
|
Snygg faktiskt, men jag hade velat haft en annan slutrör. ------ Länk |
|
| Fronten var och fälgarna var snygga, men jag är inte särskillt förtjust i bakdelen. Ser för "påhängt" ut. | |
|
Är inte alltid så förtjust i jättestylade bilar, men tyckte att du fått en stilren bil rakt igenom. För övrigt verkar du ha bra puts på bilen. Jag skulle inte göra något mera med bilen, risk för överstyling. Bättre att börja på ett annat projekt. //Dahlskog |
|
|
Marinn_Motorcenter: Vad tar du för e mappning av 328: e36 :A ? |
|
| Tack för era svar..Det är alltid roligt att höra vad andra tycker och tänker..Ska skaffa nya lampor fram och nytt slutrör..Sen tycker jag att den är färdig..Ses till sommaren grabbar mvh Marinn | |
|
Tycker du har lyckats bra med att styla bilen... Snygg färgkombination och absolut ingen överstyling som de säger =)! Mvh. B "What we have here is a total lack of respect for the law" (Smokey and the Bandit 1977) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.