|
|
|
|---|---|
|
Fick min m3 bakspoiler utav robban tillslut, det hade ju varit en diskussion här på forumet om att han lurar folk, de fanns flera stcken som hade fått grejer som inte va så bra o en del hade inte fått varan över huvud taget. nu har ja fått min o den ser ut som skit, undrar om det finns nån här på formet som har fått en grej som har varit bra utav honom? //Jocke | |
|
Varför blir man inte förvånad ? Länk |
|
|
Grrrr...Är inte heller förvånad..Min polare,nämner inga namn blev blåst av denna typen oxå..Är det inte snart dax att rulla denna person i tjära och doppa i hönsfjädrar och skicka ut honom på en stock i Östersjön.. hjorten |
|
|
jo, de e nog dax.. borde de inte gå o polisanmäla? |
|
| Självklart kan du polisanmäla. Jag tror att polisen bara kommer att lägga ner ärendet på en gång men jag tycker personligen att ni som blivit lurade ska polisanmäla honnon så vi blir av med han här iaf. Vi vill väl inte att han ska få fortsätta? Det tar inte lång tid att göra en polisanmälan och du kommer nog inte få tillbaka några pengar men det är ett sätt att markera att han inte har något här att göra! | |
| de har du helt tätt i.. | |
|
Hej.. Jocke...varför hör du inte av dig om du inte är nöjd med delen? Jag har inte hört ett ord från dig? Och att den skulle se ut som skit? Jag förstår ingenting av detta. Exakt samma del du fått har jag skickat till flertalet kunder som varit såå nöjda..men det är klart dessa kunder hör man inte oftast ifrån igen helt enkelt pga att dom är nöjd och belåtna. Och varför ta upp detta på ett forum när du kan kontakta mig personligen? Tyvärr verkar det vara Typiskt svenskt att starta en diskussion istället för att ta upp detta mer personen i fråga... Nu verkar smutskastningen av mig personligen att startat på nytt och jag kommer inte att kommentera ngt av det framöver eftersom jag har ett arbete att sköta..Dessutom kommer jag att anmäla direkta personangrepp och otrevliga inlägg till forumsansvarig eftersom detta sedan tidigare tagit allt för stora proportioner..Man har ingen som helt chans att försvara sig här som enskild person eller som företagare och tycker detta forum mer har blivit en plats för pajkastning... Ni som seriöst vill ha kontakt med dig är välkomna att maila.. Mvh/Robban |
|
|
Vad var det som var dåligt med spoilern lite nyfiken !? Passform bubblor eller ? Länk |
|
|
ja, det var hål i den+ att det var bubblor, oså var den lagad med når rött skit, antar att det är ett stort hål bakom det också, sen är hela spoilern sne då även om ja hade gjort iordning den så hade den ändå varit sne.. :robban: ja har skickat på mailen till dig för flera veckor sen, förut svara du ju på alla mail så ja antog att du bara inte ville svara. //Jocke |
|
| Varför inte ta en bild på skönheten. Tillverkaren verkar ju inte ha något att dölja utan endast säljer produkter av god kvalite. Mitt råd är, ta en bild på delen och så får de som är intresserade bedöma vad som är bra och inte bra. | |
|
javisst.. de som vill se spoliern ka ju maila mig på mds_jocke@hotmail.com Ja skickade bilder på spoiler till en som har byggt m3-paket i 10 år,o han tyckte att det såg ut som skit o fattade inte att man kan sälja sånt. //Jocke |
|
|
Ja finns som sagt bra glasfiber kopior och skit.. Har haft erfarenhet av bägge. Efter det så försöker jag hålla mig till orginal delar både när det gäller fälgar och spolierkit. Länk |
|
| jag skulle få m3 breddning av Robban med fick Evo breddningen, det har vi pratat om via mail. fronten är väl den enda delen som var ok finsh på. | |
|
hejsan Tänkte köpa breddnign till min i vinter.. Vem ska man köpa av för att få bra saker? mvh |
|
| tjena Mr_bmw 325! har du hittat nån försäljare? annars så har du adolfsonsmotor! han gör väldigt fina saker! jag har köpt ett breddnings kitt utav han till min touring, och de passar kanon.. | |
| www.acm-ab.se | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.