|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Kan varmt rekommendera 255. Idag ser ju framdäcken något bulligare ut än bakdäcken så det ser inte alls konstigt ut. Möjligen lite mindre raggit. Dessutom så hade ju gamla tiders sportbilar bulliga däck som bara den. För att inte tala om att du spar fälgarna något vid trotoarkantskörning! | |
|
Ser att det är en del som gillar hankook jag är inte en av dom. Har kört med K04 på M3 E36 och tyckte dom va helt värdelösa, i alla fall när det va blött. Va det mycket trafik och man va tvungen att gasa på lite för att hinna ut i mellan bilarna så spann det duktigt. |
|
|
Hejsan. Får återupliva en gammal tråd.. Även jag skall handla nya sommardäck och undrar vilka. Kollade på däckonline, på Potenza däcken, och är medveten om att de slits "snabbt", men hur fort är snabbt? Någon på testsiten de länkar till hade angett att de slits ut på 800mil "normal" körning. Stämmer det? Vad är er uppfattning? Flera andra uppgav mycket längre körsträcka. Och ja, jag är naturligtvis medveten om att det beror extremt mycket på körstilen, men vad är era erfarenheter. / Fredrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.