|
|
|
|---|---|
|
Ja jag har sökt men inte hittat det jag letar efter.. Innan man får en massa kommentarer om det.. ;) Det är så att mina dimljus inte går att slå av.. Dom lyser alltså hela tiden.. O jag undrar om nån vet hur dom skulle kunna vara kopplade? (Taskigt att bli stoppad av polisen för att man inte kan stänga av dom) Eller är det nån som har ett kopplingsschema på hur dom ska vara kopplade? //Fredde | |
|
låter mer som att reläet till dem har bränt ihop..testa att skifta med tex halvljuset och kolla om det är likadant då. För jag antar (inte säker) att det är likadana reläer till dim och halvljusen?? Diesel-räsern /Rickard |
|
|
Okej.. Hoppas att det är så då. Så man slipper dra om kablar o grejer.. Du vet möjligtvis inte vilka relän som är till dim resp. halvljus? //Fredde |
|
|
Enligt verkstadshandboken ska det vara samma relän.. Men som sagt i tidigare inlägg så vet jag inte vart dom sitter.. Jag vet att det är k8 och k4 men vad menas egentligen med dom? Så jag skulle uppskatta lite support.. =D //Fredde |
|
|
De styrs av LKM (LCM), men du kan alltid släcka dem genom att lossa säkringarna. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.