|
|
|
|---|---|
|
Hej, Ingen som vill köpa en 530 IM ? Jag vil byta NU !! ;-) Länk | |
| Den va verkligen fin! Fälgarna var exktremt fina! | |
|
"Interiörlisten beledert" Nä dra mig på en skottkärra!!! Den var läcker. /Fredrik |
|
|
Säger bara en sak ,den väcker habegär. Urläcker. /Whalle |
|
|
Inte fel alls....Har aldrig sett läderklädda lister innan men som sagt, allt går att få om man vill betala för det...;) ___ //Ulf |
|
|
Läcker! Läderklädda lister "i kolfibermöster" är för övrigt standard på nya Z4 M Roadster och M Coupé :) Såg läckert ut i broschyren iaf! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
WOW!!! Tom den udda färgen var intressant. Jag undrar dock över företaget. Auto-Salon-Schwaig/HK-Automobile. De har ofta haft intressanta bilar till konkurrenskraftiga priser, men jag får ändå en känsla av att miltalen på deras bilar varit lite väl bra. Men jag kanske är skadad av detta forum. :) Mvh Mikael |
|
|
Riktigt läcker droska. MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
| Riktigt fin! Skulle gärna ha den inredningen i min. :D | |
|
När jag letade E39 i somras så fanns det en hel del vagnar i Individual Carbonsvartmet med Zimt läder. Ofta var ratten också mixad svart/zimt. Dock var dessa nyare än vad min budget tillät :-( Eftersom jag hittade ett antal bilar både 530i och 530d i denna kombination så verkade det som någon form av Individualpaket erbjudits till specialpris på den tyska marknaden annars borde ju kombinationerna varit mer blandade... ___ //Ulf |
|
| Tycker inte alls den är snygg. Däremot den röda Ferrarin som står bakom är jätte fin (bara om man hade ett konto med massa noller efter). | |
Njuren |
Jättesnygg! Speciale med Navi-skärmar för baksätetpassagerana oxo men de är som programmer sa, man kan få de mesta för pengar! BMW - i nöd och lust? |
|
Verkligen tuff bil. Fälgarna hade jag gärna bytt men håller med om att helheten är annorlunda. Har f.ö. fått för mig att Schwaig bra rykte. De har bl.a. en fin gammal M5:a som jag har spanat en del på. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.