|
|
|
|---|---|
|
Hej! Min CD-växlare verkar inte hitta skivorna. Jag hade detta problem en gång för några månader sedan, men den gången hoppade det igång av sig själv. Nu verkar det inte ordna upp sig... Någon vänlig skäl som har en idé? Carl | |
|
Kanske lite för kallt, eller för stora växlingar i temperaturen? Kondens i spelare och på skivor är ingen kvalitetsbrist eller "fel" i sig, endast en naturlag som man inte kommer ifrån. FP |
|
|
Hej igen! Bilen står i varmgarage på nätterna i huset... Något bra anti-kondens-tips? /S Carl |
|
| Länk | |
|
Blir galen på P3... måste ha igång CD´n... Svårt att öppna växlaren och rengöra laser? Med tops eller? Andra heta tips? Carl |
|
| Det finns rengörings skivor att köpa , skulle vara försiktig med att pilla på linsen om jag vore dig. | |
|
Mycket försiktig skulle jag vilja fylla på med. Det är kanske i ett fall av tio som jag har märkt nån förändring pga linsrengöring i de fall jag har analyserat felaktiga spelare. Jag har bytt en del laserpickuper i spelare och rengöring har ytterst sällan varit till nytta i dessa fall. FP |
|
|
Beställde en Ice-Link istället... :-) Carl |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.