|
|
|
|---|---|
| Trorni en x5:a med manuell kan vara svårsåld. Personligen har jag inget emot det. | |
| Ja - "de" säger det. Jag skulle personligen inte vilja ha en X5 med manuell låda. | |
|
Varför inte? Det är ju då först X5 blir "manlig". :-) ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Ja skulle jag nöja mig med 6: a i min X5: a, är manuell närmast en självklarhet, så köp. Mvh Stephan |
|
|
X5 blir manlig först när den får platt framruta och riktig mekanisk 4WD ty det är det som är essensen av en MANLIG 4WD se bara på Ur-Jeepen, Volvo Lapplander & C303 ( a.k.a. Valpen & TGB 30) , MB G-wagen , Pinzgauer, Land-rover Defender, gamla Landcruiser alla har dom platt framruta och riktia manuella växellådor och manuell 4WD.... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
G-M; MB G med kompressormatad V8, vilken bil, 0-100 på strax över 5sekunder, med automatlåda och fartspärrad till 210 km/h=) Mvh Stephan |
|
|
Defender - trams! Valp - störtlöjligt! Hummer - hahahahaha! Krossar er alla med min UNIMOG! Men nu var det ju inte frågan. Jag tror att en manuell X5 är något mer svårsåld än en automatväxlad. Själv skulle jag klart föredra en automatare. Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Kalle; Inget går upp mot en Vitrysk missiltransporter = MAZ 543, var det en sten eller var det en Unimog som fastnade under hjulet?=) Länk Mvh Stephan |
|
|
Stephan : ...och platt framruta!! har för mig tvärsnitts ytan är dryga 3,5 kvadrat meter på en G-wagen... glömde en macho bil: Fiat Panda 4x4 Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Citroën 2CV med dubbla motorer och 4 hjulsdrift är inte dum den heller, UAZ terrängbilen gillar jag med. Mvh Stephan |
|
| En manuellt växlad X5:a är mer eller mindre DÖD som begagnad. Alternativt ett fynd med tanke på det låga priset den betingar för någon som inte vill sälja den på väldigt länge. | |
| Tror nog det lutar åt en automat. Har precis varit och provkört en 4,4. Mycket skön bil måste jag säga. | |
|
Kan bara hålla med sali - den som köpt en x5 ny med manuell låda borde få huvudet undersökt ;) |
|
| Japp, det blev en automatlåda i en 4,4 -01. Hämtar den den 18/3. Skall bli kul;-) | |
|
city69; Bra att du valde riktig motor, hur lyder specen? I en 3,0d är jag inte främmande till manuell låda, annars är det automat som gäller i X5, eller rättare sagt det enda som går att få på övriga varianter "3,0i är ointressant" Mvh Stephan |
|
| Vet inte vad som är standard (min har sport och komfortpaket)men här kommer specen (det jag kan komma ihåg): Navi med TV, taklucka, cdväxlare, komfortstolar, PDC, HDC, minne och värme i stolarna, skinn,hmmmm får fundera vidare:-) Jag vet att den hade det mesta man kunde beställa då (01). Den är svensksåld. | |
| Importerade en av de första X5:orna till Sverige, MED manuell låda. Körde den sedan själv i över ett år/3000 mil, och jag gillade bilen skarpt. MEN när den skulle säljas,,,ujuj! Har aldrig fått SÅ många samtal från prutare och däcksparkare! Bara jag nämnde att den var manuell så la en del på. DESSBÄTTRE finns det människor som vill ha en manuell låda, och till slut hittade jag en sådan. Tog en Audi i byte, och när affären var klar hade jag åkt X5 gratis i drygt ett år. Inte illa! Men alla telefånarna... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.