|
|
|
|---|---|
| får man leta efter enligt mig brosan köpte m5 e39 i helgen m5 med kelleners sportavgassystem och det låter så himla manligt och stark så jag får gåshud...fick prova den i ungäfer 20 mil på e20 oj oj oj 4an i 180 5an till 230 och den drar som fan fortfarande ville bara skriva av mig lite om en av världens bästa bilar enligt mig kan ej vänta tills det blir sommar då ska den få känna sitt riktiga hem....das autobahn...MVH | |
|
Ja, det är ju en sjuhelvetesbil, när den fungerar:) Ni måste ha varmt i Sverige, kunde själv inte köra fortare än 100km/h idag... |
|
| varmt var det inte direkt men det var tort på vägen så man kunde bränna på lite ;) | |
| Härligt:)! Så jävla halt här i södra Finland för tillfället... Man åker ju nästan av landsvägen i 80!:( | |
|
Hej Andreas. När du är på väg ut till Ekenäs så får du väl stanna till hos Marcus Grönholm och låna en uppsättning Rallydubbade däck i dim 165 / 50 /17 :))) Hälsningar Ando |
|
| o med kompressor blir den riktigt rolig :-) | |
|
Ando: Ja, det är ju bara ca 400m omväg via Marcus:) |
|
| 540is...grymma bilar du har...ska du trimma m5:an nå mer??? | |
| Dock är M5 E60 ännu snabbare :-----) Men E39 M5 är en kalssiker den med! | |
Njuren |
visst är m5 otroligt brutal! Men ibland ska man inte träffa sin hjälte... BMW - i nöd och lust? |
|
Gustav: Helt sant! Skulle köpa en M5 E60 ännu ikväll om jag finansiell möjlighet. Men eftersom den billigaste (begagnade) för tillfället ligger på 125K euro, så tror jag att jag avvaktar ännu en stund:) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.