|
|
|
|---|---|
| hejsan alla jag tänkte sätta remus sportavassystem på min 540 e39 är det någon som har erfarenhet av remus till e39 låter det gött,,,och en annan sak min bak spoiler är ej m paket utan vanlig så måste man kapa i spoiler eller passar det rakt av...tacksam för alla svar...cao | |
|
Visst låter det bra, jag har av Remus tillverkat AC Schnitzer sportavgassystem på en av mina 540i E34, och det får jag lov att skriva, det är mitt favorit system av Ferrita, Eisenmann etc. Dock är det dyrt nypriset låg nära 20tkr, så mycket bättre låter det inte så jag skulle betala för systemet, men Remus eget är säkert billigare. Jag har svårt att tro att du behöver såga i bilen, dom allra flesta E39 V8 saknar M stötfångare, hör med Remus. Mvh Stephan |
|
|
tänk också på att ferrita ger livstids garanti om du köper av dom.... Dessutom låter det för jävla bra om det... Mvh//Joni Min pärla Länk |
|
| tja joni_535 har du ferrita på din är det vanlig bakspoiler på din det ser mycket bra ut måste jag säga och fick du såga lite i spoilern? mvh | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.