|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
| Jag fick låg premie på Sveland. Ngn som har det bolaget? Hade det till hunden förut, men de har tydligen börjat med bilförsäkringar nu. | |
| hittar bara djurförs. på deras hemsida....var ligger bil under? | |
| Jag har sveland till min bil. 6800kr helförsäkring, 21 år. Jag klagar inte :) | |
| Står inget spec. Kolla under sak bara | |
| försäkrade idag hos sveland 6400 full plus alla tillägg som gick o få....jag e riktigt nöjd betalade innan 10000. hoppas bara att det eär en bra försäkring. tack för att ni berättade.. | |
|
Jag har oxå Sveland. 9000:- o året för min 328Ci-00 import // M.v.h. Daniel |
|
|
om det är en bra försäkring får man nog reda på den dagen någonting kanske händer =) hehe // M.v.h. Daniel |
|
|
under sakförs. finns ju bara skadeanmälan och villkor 2005, villkor 2006 e ja blind eller e ja på fel ställe? |
|
| går inte försäkra genom nätet eller? | |
|
fick samtal från isplanet angående detta bolag. Vad står dem för, vilka är det, självrisk o vilkor o sådant??? |
|
| kajjan, vad har du för bil? var bor du? vad ligger självrisken på? | |
| 13100/år för min 325 -92 import är det bra? | |
| Japp, det är bra. | |
|
Meeen allting är ju relativit, särskilt med försäkringar. Men du är 20, bor tydligen i gtg och kör en ganska olycksdrabbad bil och är dessutom man & har rätt färskt körkort. Ska själv ta och ringa sveland, polaren försäkrade sin ford igår hos dem och hans premie sjönk rätt mkt! |
|
|
Cruser 323ci -99, Ystad, 2000kr självrisk. |
|
|
kajjan: Vad har dem mer för självrisker på trafik och delkaskon? Har du 2000 på vagnskadan? MD:skriv vad du fick för pris sen här i tråden! JAg läste deras vilkor och det verkar helt ok, men som sagt jag hittade inte sjr på bilen! Mpower |
|
| är 325-92 så mkt dyrare att försäkra än en 323-99? | |
|
billigare att försäkra min 325 än min systers renault clio-92 75hk 13100 för 325....14255 för clio olika bolag men billigast för på clio hitta ja på 11 000 per år måste vara nått fel |
|
| wow, det är mer än vad man kan hitta en clio av den årsmodellen för. | |
| exakt......löjligt dyrt för en 1,2liters typ 90haltahästars motor | |
|
vad är det för adress dit resp telnr?? e intresserad. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.