|
|
|
|---|---|
|
Länk Pris: $22540 | |
| Riktigt fin, tråkigt färg, men hur mår bilen om den inte får röra på sig? Varför köper man en bil, har den i 14 år och kör inte med den? Mysko... | |
|
Ser riktigt fin ut. Blir riktigt glad när man ser en 14 år gammal bil som är som ny:) Tänk vad skönt om vi i sverige hade haft ett klimat utan snö/grus/salt och vinter då hade man iaf haft en sportslig chans att hålla bilarna i nästan nyskick. Inte för att bilen ovan har används till vardagsbruk men ändå. Fredrik, som längtar något så otroligt efter sommaren. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| DEN vill jag ha...! :D :D | |
|
Man vet ju inte var bilen har rullat men staten där den är till salu är knappast förskonat från snö, salt och vinter men förmodligen har den rullat sina mil i solsken på sommaren... Sen är ju frågan var man hittar någon som vill pynta 175' för denna även om den är som ny??? ___ //Ulf |
|
| en fråga,,, är inte det vanos på den där? Ser ut som det på bilden, och det kom väl -93? | |
|
Byggd i september-91, kul att se en fabriksny tidig E36: a, angående priset, eftersom det uppenbarligen finns personer som knappt använder sina bilar, finns det garanterat personer som är villiga att betala 175tkr för en fabriksny 92: a, det påminner mig om den beigea MB 220D Compact-72 med ungefär lika mycket mil, som var till salu i Tyskland runt 2000-01, den såldes för drygt 100tkr, samt den 91: as Audi Urquattro 20V som även den var knappt inkörd, såld för, var det 250tkr? Mvh Stephan |
|
|
Exakt samma utförande som min f.d. 325i -92 fast lite mer utrustning :) Tycker verkligen kaschmirbeige passar på de tidiga utan nedlackning! /Olof Sportsfahrzeug aus München |
|
|
Kul att se. Hur kommer det sig att det finns bilar som är nya efter 14 år ?? Otroligt! Hade inte E36 blinkers på framskärmarna i USA? |
|
|
Grandy; Sidoblinkers blev världsstandard först till modellår 1995, om det är sidopositionsljus du tänker på så är E36 en av dom modeller som har det inbakat i framblinkers/bakljus, precis som E46 Sedan/Touring, dom flesta bilar har det så. Mvh Stephan |
|
| Okej, har inte så bra koll på E36, men nu vet jag! | |
|
Ingen Vanos på den. Där kan man tala om nyskick, en term som så ofta annars gravt missbrukas. Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Kul att det finns sådana där bilar, men varför köper man en bil och använder den knappt på 14 år? Keep Your Distance! |
|
| Det kanske är en liknande story bakom den som... Länk | |
|
En vacker syn :) MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
| Ja den ser onekligen välskött och oanvänd ut, synd bara att färgen är ful som stryk :( | |
|
Programmer: Halva mitt inlägg var mer än längtan efter sommaren:) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Mår motorn bra av att stå så länge? I såna fall brukar dom byta oljan varje år? Annars helt otroligt att se på en nästan helt ny e36:a :) Ska spara bilderna :) Min bil: |
|
|
En underbar syn om man är E36-fetischist. Habegär!! Angående priset är det nog lättare att sälja den för de pengarna i staterna än här. I Sverige hade det nog varit svårt att få ut mycket mer än 100-120k för den. M3:an avställd 20051028, 77871 km - Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.