AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
795

z4 med m-paket

Ge
639
George.K
330ci - 02
Hello alla glada.

Har (nästan) blivit sugen på en z4, nu är ju vädret kasst som det är, men när man ser på annonserna, och ser vädret, och tanken på nercabbat på sommaren...tanken är oundviklig... =)

Jag vill, om ni orkar dvs, att ni länkar z4, med m-paket
har sett några stycken, men när man kollar på annonser (vissa), så står det m-paket osv, så nu vill jag veta hur det verkligen ser ut.

Och vart vända sig till om inte experterna här inne på Autopower.
Visa användare
639
Fantastiska Z4:an
Bmw z4 3.0i ESS (TS2+) -04
Du menar med Aerodynamik paketet?

Isåntfall har du ett par bilder här:

Länk
personligen så tycker jag att den är snyggare orginal...gillar inte alls fronten eller bakvingen i aerodynamik-paketet
Visa användare
639
Fantastiska Z4:an
Bmw z4 3.0i ESS (TS2+) -04
Vingen ingår inte i dynamik paketet. Jag gillar Fronten skarpt, snyggaste fronten till z4 på markanden just nu.
Ho
1.395
Hobbe Z4
BMW E82 1M -11
BMWCS/BMWSC
Stockholm
M-utrustning till Z4:
M fjädring (sänkfjädrar)
M stolar

Aerokitet tror jag inte kan räknas till någon M-utrustning.

Vill du ha mer M-utrustning får du köpa en Z4M ;)
det borde väl komma ett m-paket till z4 nu när z4m finns
Ek
496
Ekan
323i Coupe -00
Riktigt fräsh bil som du länkat till fantastiska Z4:an. Har själv fundrat på en Z4 till våren (bland annat) men det jag är ute efter känns ibland hopplöst att få tag på. Jag gillar Midnight blue skarpt men den känns väldsigt ovanlig om man letar begagnat. Känns som det mesta är titansilver, svart eller silvergrå.

Någon somh ar bilder på midnight blåa Z4:or så man kan drömma sig bort lite :)
Ge
639
George.K
330ci - 02
Givetvis så va det juh m-utrustningen jag sökte efter.

Mycket fina bilder som va länkade, och jag måste bara säga att med den fronten så ser bilen otroligt aggressiv ut = Snuskigt läckra former.

Nu får man väl hoppa på tåget och börja leta efter lite z4, det enda som tar emot lite faktiskt är att Sverige inte är nåt "cabland", men på sommaren, och den dagen man har cab, då är man väl kung...?
lite snyggare fälgar och du är definitivt kung :D
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.