|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
| hehe,vi finnar håller huvudet högt och väntar ivrigt på VM,,och framför allt till nästa helg då Formel 1 drar igång,,,mumma det!! | |
|
That´s the spirit. :-) Jag hoppas f.ö att Räikkönen får till det i år! Flåklypa |
|
|
Väldigt snygg dessutom en perfekt sänkning för en gångs skull! mycket smakfullt. Mvh Danne |
|
|
Grubbe.. du har helt rätt där AA stage II,sitter det på Balles bil, 0-100 på 4.2sek Där finns en länk på vad soom finns i bilen.. Länk Rascal... |
|
Grubbe |
Rascal: Om ungefär en månad skall vi montera AA sage II++ på min M3:a. Så det var skojj att se den där filmen så att man får en aning om vad som händer. :) |
| Jävlar det låter härligt,,man blir avundsjuk,,var i sverige rullar din M3,skulle vara oerhört intressant att kika hur det blir sen när bilen blir klar? | |
Grubbe |
Rascal: Min kärra rullar i Västerbottens inland, några mil väster om Skellefteå. :) |
|
helvete med,,där uppe!!Ja då lär man inte ta en söndags utflykt upp dit hur som helst.. Själv Bor man ju i Kinna utanför Borås... |
|
|
Snygg M3. Särskilt på bilderna i andra länken, men köringen var inte så imponerande. Hade varit kul att se något klipp där man upplever att det är 550hk. MVH / Jacob |
|
| Gah 16.500 kr/fälg det blir 66.000 snytingar! wow det är ganska mycket pengar får nästan två set BBS Le mans för det XD... Hmm jag får nog spara ett tag till då, men tack för hjälpen dudes. | |
|
jacob_M3. Jag chattade lite igår med killen som äger bilen,och det är ny film på gång,på den längre filmen har han inte på det där stage II systemet,ska bli riktigt kul att se när han får klart det nya materialet,Själv ska jag få se bilen i Finland (ÅBO) nu i sommar,den ska nämligen fraktas dit då.. Rascal.. |
|
|
Rascal: är inte stage II ditstatt på filmen som man kan se nu? Alltså den längre? -- DTM system och rak 6a ;) |
|
|
Bholmberg.. nej jag har förstått att det inte var det utan bara den lilla film snutten där på natten,där han axelererar från 130kmh.. Så det ska bli riktigt kul att se en längre film med systemet på. Rascal |
|
|
Aha okej, jo ska bli väldigt kul att se en ny film så man får se lite vad som händer med effekten =P -- DTM system och rak 6a ;) |
|
|
Har en till film här från Florida,den är väl från september förra året.. här ser man ett gäng olika bilar från en bmw träff,hoppas det smakar.. Rascal.. Länk |
|
|
Smakade fint det där =) Många riktigt fina Beemers! Alltid roligt med filmer. -- DTM system och rak 6a ;) |
|
| Den var as läcker :). En sån skulle inte sitta fel o vinna på bingolotto ihelgen haha | |
|
Ny film här,,hoppas det smakar,,,Här har vi både StageII och Stage III M3 samt motorcyckelkörning och en Porsche med lite klös.. Länk Rascal.. |
|
| låten i videon är bland de bästa låtarna jag hört nån som vet vad den heter???? | |
|
Låten heter "The kids aren't alright" Med The Offspring. Mvh. /Henrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.