|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| 316 Compact eftersom alla kommer att ha gått på skroten utan att folk ens rycker på axlarna. BMW-bilarnas tre shilling banco. ;) Däremot så kommer det att vimla om M5 och M3 som folk har sparat på i tron att dom skall öka i värde. Upp och ner är världen... | |
|
JohanE; Om det vore så väl, jag äger drygt 4% av HE51-96, men det finns HE52, HE53, HK31, HK32 och HE98, sammanlagt 3203 bilar, av dom stannade ca 1100-1200 bilar i Västeuropa "med ratten på rätt sida" inga sålda i Sverige, hittills en känd i Norge och en i Danmark, största export marknad Schweiz för HE51, den variant jag är mest intresserad av, jag är på god väg att få alla dessa bilars utrustninglistor, roligast just nu är att hitta en 540i/6 som hamnat hos Alpina för att bli B10 4,0 eller B10 4,6. Stavros; I Tyskland betalas det 100tkr för en fin tidig Golf I GTi, den med stålstötfångare, uppåt dom pengarna för 83: as GTi 1800 Pirelli, deras motsvarighet till våran GTi 1800 Special. I Nederländerna är äldre fina bilar kultur, en Volvo 140 i nyskick kostar långt över 50tkr. Mvh Stephan |
|
|
Tror att det blir svårt att förlora pengar på E32 750or som säljs för 20 -30 papp idag. Extremt mycket bil för slantarna om man håller dem rullande. Annars är de säkraste korten redan uppräknade. mrMPOWER |
|
Hans Andersson |
Det blir dom större modellerna som får samlarvärde 6-7-8 seriebilarna maxutrustade och ovanliga modeller även så , knappast någon M3 ej heller 3serie eller ens 5serie för många för vanliga ... hea |
|
En M3 E30 är ju inte allt för vanlig och en M5 E28 är ännu mindre vanlig... Två klockrena samlarbilar, no doubt about it... Min svarta: Länk Min blå: Länk |
|
|
En modell jag tror har förutsättning att bli 'kult' i framtiden är 'den fula ankungen', dvs Z3 Coupé, särskilt i M-versionen. Även Z3M Roadster kan nog bli eftertraktad vad det lider. /// Gunnar E. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.