|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
:-) Fick du då i efterhand reda på vad dom gjort och vilken uppgradering Du fick? Verkar min beskrivning av problemet överenstämma med de problem du hade? Fick Du idén till uppgraderingen via forumet eller var det bmw själva som föreslog denna uppgradering? //SR-touring |
|
|
Exakt samma problem som du ja. Läste om andra som haft samma bekymmer på detta forum och följde instruktionerna. Ska se om jag har kvittot kvar.. *leta leta leta* "Uppgradera växellåda EGS-Styrenhet, Programmering Uppkopplad till DIS Programmering av EGS Styrdon Arbete 503,37:- Tillsatsmaterial 40,27" Så nej.. jag vet inte exakt vad de gjorde eller vilken version jag fick. .. och vafan är tillsatsmaterial för 40kr ? :-) //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
He he he... Tillsatsmedel för 40 bagare! Jadu... det var nog fina grejjer dom tillsatte! Får väl kolla med bmw här hemma då... Har iofs väldigt lite förtroende för dom, så det känns lite småolustigt och gå och föreslå nåt som "man själv tror" (Sist jag gjorde det så fick jag en syrlig kommentar tillbaka: "Jaha, har du varit inne på det där j*vla bmwforumet du med"?!...) :-O Tack för hjälpen ivarjefall!!! //SR-touring |
|
|
"det där j*vla bmwforumet" kan oftast mer än vad BMW själva :-) Ibland önskar man att de själva var lite aktiva här. Om detta forum inte fanns skulle säkerligen BMWs omsättning kring felsökning dubblas. //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Jag har frågat efter uppdatering av lådan vid varje service.. varje gång får man samma svar "Du har NOG det senaste".. Var åker man förutom BMW Solna i Tokholm? Vill få detta fixat. //amullo --- |
|
|
BMW Segeltorp fixade min medan jag väntade //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
tack tack. Får svänga förbi där då. //amullo --- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.