|
|
|
|---|---|
|
Hej Varför kan inte folk ta bort sina annonser när bilen är såld. Så slipper man sitta o maila o ringa till folk i onödan. Skärpning!!! mvh | |
|
Håller med dig...ren slöhet! Fast å andra sidan så har jag 5st köpes annonser inne, ca 200 pers har tittat på dom och har fått 2 svar ena bilen var inte det jag sökte och den andra har inte mailat tillbaka. |
|
| Det är väl dags att ta betalt för annonserna, iallafall bilar, så man slipper bläddra genom samma annonser fem gånger. På köpet sätter man kanske ett mer realistiskt pris på en gång i stället för att dra till när det nu ändå inte kostar nåt. | |
|
och hur många tror du skulle annonsera här överhuvudtaget?? jag lägger ofta in annonser här men jag tar alltid bort den gamla innan jag lägger in en ny. Är det förresten någon som vill sälja sido respektive bakkjol till mig?? maila isåfall. BMW rules! |
|
|
jag tror inte omsättning på bilar är så stor på BMWpower. Det beror på att många "utomstående" som vill köpa BMW inte känner till siten. Av 100000 besökare på annonserna är kanske 100 seriösa (en gång till: seriösa), resten vill bara slötitta och hoppas hitta årsmodell 01 med all utrustning för 80000. Jag har haft min bil inne och haft ca 1200 besökare. 3 har ringt. ?!?! |
|
|
Jag är ny i BMW-familjen och jag köpte min på annons HÄR. Letade bil hur länge som hälst och kollade många här på börsen innan den rätta dök upp. Kan hålla med om att det är slappt att inte ta bort annonsen när bilen är såld. Mvh. Micke Olsson |
|
|
Samma som Micke Olsson. Jag köpte min första BMW på en annons härifrån bmwpower... Mycket eminent sida som bara blir bättre för var dag! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.