AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
721

Ngn mer som känner att det kliar i fingrarna?

ed
776
edge
520dT M -15
Är så trött på all snö nu och de kommer ju bara mer och mer för varje dag, vill bara att sommarn ska komma så man kan plocka ut pärlan från garaget. Ligger ju fasen mellan ½ och 1 meter snö ute!
Går i samma tankar dag in o dag ut.
Hoppas sommaren snart kommer.

Var bara tvungen att skriva av mig lite.

Kôpt kärlek är fin kärlek..!

My precious Länk
ja
276
japsmacke
328IM Touring -98
Vet precis vad du menar. Kom hem igår från en 4 månaders resa!
Har nästan haft abstinens! Här är alldeles för mkt snö. Kan inte ens komma ur garaget. Köpte på mej en ac schnitzer sänksats och ett par m3 gt fälgar igår så nu får de töa när de vill =)
Hans Andersson
Japp håller med va ut och brände lite gummi på enda asfaltsbit utan is jag kunde hitta , Järnvägsbron i Härnösand ... kunde inte låta bli... ; )

BMW 728IA

hea
Visa användare
242
FullFartFram
Z3 2,8 Roadster -98
Oohhh ja !!! Det är en abstinensliknande längtan som nästan kan göra mig småirriterad, typ. Jag vill ju bara ut å köra nu.

Hans: Var det skönt ? Lätt motorn precis så vackert som den skall ? Hur kändes det att vrida om startnyckeln ? Tell me more, pleeease ! *s*
Jäädrans vad jag vill nu !
Hans Andersson
Ja om jag säger så här Varje gång jag vrider på startnyckeln och hör vinandet av startmotorn och sedan den vackra men grova sången från den Raka 2,8liters sexan , Då reser sig nackhåren och jag ryser helt oslagsbart och när driven åker i och glasluckan öppnas och jag glider ut och ger järnet då lever jag ....med ett stort flin i trynet ; ) folk tittar som fan, men vem bryr sig inte jag i varje fall... jag njuter i fulla drag...

hea
Visa användare
242
FullFartFram
Z3 2,8 Roadster -98
Du pratar så vackert, Hans. Du pratar så vackert... Suck !
*s*
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.