|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att riva bort alla kolfiber-detaljer och lacka dom i samma färg som bilen, någon som har gjort det samma? (Kolfibret är väldigt slitet, med sprickor osv.) Alltså paneler på dörrar, vid växelspak och ovan handskfacket.. Vad tror ni? [BM]dubbel[W] [Pärlan] = Länk | |
|
Det är nog betydligt snyggare med lackade fräscha lister istället för slitna kolfiber lister. Men då ska de va lackade i en diskret färg och kanske inte i tex pippigul. Om det är din 328 de gäller så tycker jag nog det är en ganska diskret färg och tror de skulle bli snyggt. Varför inte lacka dem svart eller i samma färg som inredningen? Kôpt kärlek är fin kärlek..! My precious Länk |
|
| Jo jag har tänkt på det också, får se hur det blir.. | |
|
Tycker inte det ser så snyggt ut när man lackar listerna i bilens färg. Om det nu inte är en mörk färg. Ett annat tips är att lacka dom i chrome shadow. En lack/färg som man använder till fälgar, men det blir riktigt bra om man lackar lister och dyl. |
|
|
Skulle tro att det kan vara läge att försöka renovera kolfiberlisterna med tanke på vad de kosta...det kan nog finnas folk som är beredda att byta till sig dem mot fräscha trälister med (om de inte är superrisiga). Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Okej, nej nej dom är inte jätte risiga, Bara den runt själva växelspaken, själva klarlacken uppe på är det som har tagit stryk. sen har det släppt lite i limmningen på någon av dom. Någon som känner sig sugen på dom, annars blir det att jag river bort dom och slipar ner. Är nog inte billigt att få dom renoverade, Förmodligen både lättare, snabbare och billigare att lacka dom någon diskret men snygg färg. [BM]dubbel[W] [Pärlan] = Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.