|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
|
Subaru Impreza. Många skriver Audi, men till det går jag aldrig tillbaka. Körglädje = Noll. /Fredrik |
|
|
Antagligen Porsche 968 i stället för M3:an. Och någon Audi i stället för touringen. (sambons val) Har en Audi stående som vi haft i 2 år. |
|
|
En vraltrimmad BUELL XB12S... alt en HD NIGHTROD.. Om det hade vart en bil hade jag... eeeh nog inte vart samma manniska jag ar idag =) |
|
| Svart V50 T5 AWD Geartronic... | |
|
Alfa 159 Sportwagon(har just såld min 2.4JTD sedan), Jaguar s-type, eller kanske en Chrysler 300c Touring.......... Aldrig Audi... //Anders |
|
| Alfa 156 gta lr helst den nya 159 med 4hjulsdrift (synd att de slutat me bakhjulsdrift) | |
|
Bubbla är nummer ett på listan, jag har två... 55 ystra hk och bra vägkontakt bäddar för kul! Men Länk är den oxå framhjulsddriven..? I'm an idealist. I don't know where I'm going, but I'm on my way |
|
|
Det är fyrhjulsdriven vilket tyvärr gör den ruskigt överviktig (Tjänstevikt på 1700kg). Det är absolut ingen körmaskin utan gör sig bäst stillastånde som något att vila ögonen på (Funkar säkert att åka i men jag hade köpt en 159 eller möjligtvis GT anyday). |
|
|
Audi. Gärna nån goding som 200 turbo (2,2T @ 220hp) |
|
| Jag provkörde en Saabe 9-3 Aero, blev lite besviken och tänkte: det är väl såhär det ska va, åkte sen till BMW och provkörde min 330 och impulsköpte den direkt, vilket gjorde att jag missade några detaljer bara för det... | |
|
mercedes. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.