|
Sida 4 av 5
|
|
|---|---|
| Samma prisklass... åh, och jag som just tänkte föreslå 3 st Renault Laguna... | |
|
Hade säkert kört en Audi Avant. /Whalle |
|
|
Jänkebil av nåt slag, kanske en T-bird V8 från sent 90-tal, eller nåt annat 'järn' av klassiskt snitt (dvs V8 och bakhjulsdrift). /// Gunnar E. |
|
| Alfa 159 JTS 3,2 | |
| Cadillac, Lincoln eller Dodge | |
| Jag hade kört Audi eller VW. Funderar faktiskt på att köpa något av de märkena trots att BMW finns. ;) | |
| Alfa, så klart! | |
| Antagligen en volvo C70 T5. | |
|
Alfa Romeo av bakhjulsdriven modell, eller turbobil med bakhjulsdrift! Enda chansen att det skulle kunna bli framhjulsdrift är om det är en liten lätt högvarvig GTI-burtk med mycket effekt! |
|
| Kört en annan bilmärke | |
| audi. a4 hade det nog varit. | |
|
När jag köpte mina nuvarande bmw-bilar så hade jag andra bilmodeller under luppern: Boxster S, valde M roadstern pga betydligt råare körglädje! Fast hade jag valt den hade jag inte förlorat lika mkt stålar då jag snart haft min M roadster i 5 år nu....Men å andra sidan tror jag inte det finns ngn bil som jag inte skulle ha tröttnat på efter så lång tid, den är helt enkelt makalöst kul att köra, fortfarande! Volvo V70 2.4T-03 var det tänkt att jag skulle köpa, men jag kunde inte låta bli att köpa 330i touring för två år sedan, eftersom de då hade bliit så enormt billiga! Det ångrar jag inte heller! |
|
| En Subaru kanske? | |
| Porsche!,M-B & Audi är väl ok(men inte mer) | |
| Jaguar XJ är en stark kanidat, Mercedes E eller S ligger som stark tvåa eventuellt Audi A6 -98 och fram.. | |
Juhas 530i |
Jag skrev att jag ville köra den snyggaste bilen hittils en SAAB 9000 aero. Men autopowersensuren slog tydligtvis till! |
| Audi A3 eller TT | |
| Tysk likvärdig kvalitetskänsla, Audi eller MB. | |
| sparkcykel? | |
viobebe |
Audi helt klart, vilket blir min nästa bil. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.