AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.010

Nightvision för 5- och 6- & 7serien

Visa användare
660
Bholmberg
BMW 330i Touring -00
Rättså grymmt med nughtvision i bilen. Väldigt bra också! Snart har vi väl nya bond-bilen hos BMW-handlarn ;P

--
DTM system och rak 6a ;)
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Tror jag har missat den funktionen. Har sett lite reklam på sistone och fann den här på youtube. Länk

Någon som har fler eller bättre förklaringar och demos?

Min Cabrio Länk
an
643
anlima
735iA -87
Hoppas det kommer en "stealthvision" för alla fartkameror också.

Håller med om att tekniken är bra i rätt ögon.

/Mats
Visa användare
3.489
Narvselius
Alfa o BMW
Jag har kört en 535dM E61 med Night Vision. För er som bor i söder kan ni ta vägarna förbi Förenade Bil. Funktionen funkar precis som den skall, men det känns lite overkill - speciellt då det kostar 21.500:-...

----
BMW CS #6212
I väntan på min nya ögonsten - E61 530iaM Silvergrå
Den borde funka som HUD och lägga sig på insidan av vindrutan. Som det ser ut på filmklippet så riskerar man att antingen stirra i den lilla skärmen eller att blicken åker jo jo mellan vindrutan och skärmen. Men nu har jag inte testat detta på riktigt så jag vet egentligen inte...
Xt
2.169
Xtracrispy
Bmw 745 Li 03
Varför inte köpa såna här brillor med inbyggdskärm och hooka upp sig på nightvisionen ;)
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Håller med om att det KÄNNS som att den skulle göra sig bättre på vindrutan, risken är ju som sagt att man inte håller ögonen på vägen?
Vore kul o testa funktionen!

Min Cabrio Länk
Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
På Mercedes S-klass så fälls väl Nightvision in framför hastighets/varv räknaren?

*håll till höger, eller gasa* Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.