|
|
|
|---|---|
|
Rubriker illustrerar ganska bra vad jag upplever i min 530 -04 med tändningen påslagen men ej motorn igång. Filmade med mobiltelefonen så ni kan få se vad jag menar: Länk Tror inte allt står helt rätt till va? :( | |
|
Häftigt, lördagsdisko. Du ska inte lämna in va? =) Schnelle fahrt, Härliche fahrt. |
|
| Kan inte se filen:(. Quicktime öppnar sig nog i explorer, men bara ljudet kommer... | |
| Ska funka i Media Player iaf, är en vanlig mpeg-fil. Prova spara ner och öppna i Windows Media Player. | |
|
Verkar vara fler som har problem, så jag har lagt upp en i AVI-format: Länk |
|
| Får ingen bild på mpeg filen varken i winamp eller media player...avi-filen är helt grön och mediaplayer/winamp hänger sig efter två sekunders spelning :) | |
|
Båda två filerna funkade på min dator iaf. Vet dock inte alls vad det kan bero på tyvärr.. // M.v.h. Daniel |
|
|
jag kunde inte spela upp filmen heller, varken med quicktime eller med WMP men när jag provade med VLC Media player så gick det bra. (gratis att ladda ner) Det har varit en del E60 bilar som har haft problem med att fukt kommit in i haj-fene antennen och messat upp elektroniken. Kanske kan det vara orsaken till ditt problem? ___ Vagnparken: Länk |
|
| AVI-filmen funkade utmärkt i WMP. | |
| Om man får grön mosaik bilod har man fel Codecs installerade, Prova men Winamp istället funkar kanon, för mig iaf.. | |
|
Kan vara en enkel glappkontakt i nån kontakt, givare eller skarvstycke osv. Litet fel får ofta stor verkan inom elektronik osv, även om det kan förefalla som många fel samtidigt så är ju inte logiskt att flera fel uppstår på en gång eller hur. Omöjligt att svara på vad som ligger bakom men många "enkla" felsignaler tänder upp flera lampor på en gång i instrumentpanelen, felmeddelande repeteras väl också på bildskärmen skulle jag tro eller? En första sak att kolla är batteriets kondition och polspänning, många mysko fel härrör från för låg batterispänning i dagens elektronikspäckade bilar. FP |
|
| Är det bara med motorn avslagen som det händer, och den uppträder normalt med motorn igång? I så fall så skulle jag gissa på dåligt batteri/dåligt laddat batteri, som folke säger. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.