|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Surfade runt lite och hittade denna bilen. Länk Har jag missat ngt, skall det vara såhär? -Phil | |
|
En variant på eftermontering av Navi. ___ //Ulf |
|
|
Såg ganska ok ut. Lite jobbig placering. Det är alltså ingen BMW orginalpryl. -Phil |
|
|
Jobbig placering ja.. Hoppas att han aldrig blir av med den.. "Lexusbakljus, 70000 cash, kromade speglar" osv... Dessutom ovanligt lågmilad.. =) Nu var det ju inte det tråden handlade om, men jag skulle inte ha lagt mina slantar på den bilen när han inte ens kan skriva sitt riktiga namn.. Mvh Elias En trimmad traktor är fortfarande en traktor |
|
|
Inte ett toppex direkt. -Phil |
|
| Oavsett övrigt om bilen måste jag nog säga att placering av Navi inte är helt fel, hade själv kunnat tänkta mig en eftermonterad variant på den platsen. | |
| Bortsett då från att ciggtändaren/ipod-laddaren och avlastningsutrymme för mobil-tfn m.m försvinner... :-) | |
| Snygg f.d pärla förresten, k1mzo. | |
|
Det är ju ingen optimal placering om man skall kunna ta del av nåt på skärmen på ett trafiksäkert sätt eller manövrera på pekskärm eller knappar. Hur funkar den i en mörk kupé? Varför utvecklas head-up displayer som visar bild i vindrutan? FP |
|
|
var kan man hitta denna typen av eftermontering? -WARNING- BMW Gör dig beroende! |
|
| Ja var kan man hitta denna typ? Kunde bra tänka mig den också. (Min bil saknar navi) arrg! | |
|
iof har jag nu navi med 15" skärm :) (när ska en edit funktion komma som man kan tillägga information i ett inlägg utan att kunna ändra det gamla inlägget?) |
|
|
måste ta upp denna tråden ingen. Vet ingen var man kan skaffa sig denna typen av navi? -WARNING- BMW Gör dig beroende! |
|
Danne L |
jag skulle också gärna vilja veta, tyckte det såg rätt bra ut |
|
Bästa är ju om den inte är så mycket integrerad som original navin, den är ju knepig att eftermontera. Sladdar hit och dit... Enklast skulle ju vara en GPS antenn, och styrdonet nånstans och skärmen där vid växelspaken utan vidare integrering. MUMMA! |
|
|
Man kan ju alltid köpa en billig PDA och fälla in permanent... Liten GPS-puck i framrutan, strömkabel, Klart! Blir säkert billigare också än att ha speciell skärm och styrenhet. Gratis tips, ta för er...) FP |
|
|
BMW har sålt en liknande (eller samma?) lösning. Tidigare så har jag sett den på Länk men nu hittar jag inte den. ___ //Ulf |
|
|
folke: Ja, precis, har en pda, men den är inte nåt vidare snygg, och vill nog inte klippa och skära på nåt sätt i inredningen för att få den och passa. Den där ser ju helt enkelt toppen ut, lite obekväm placering kanske, men bättre än ingenting! |
|
|
Det är en AC Schnitzer eftermonterinssats för Navi. Har funnits eller finns för E38 E39 E46 bl a. Asken |
|
Danne L |
pris? |
| Med ACS som tillverkare dog nog mitt hopp:( Där kommer garanterat en 300% ACS faktor... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.