|
|
|
|---|---|
|
Hej. Har kollat på www.densionsweden.se och har hittat en Ice Link Plus till BMW med 16:9 navi (gamla kontakten) för 1895kr och till (nya kontakten) för 1895kr. Sen finns det också för BMW med 16:9 navi och DSP (gamla kontakten) eller för BMW med 16:9 navi och DSP (nya kontakten) Dessa kostar 3395kr. Hur vet jag vilken jag skall ha? Bilen är en M3 e46 -02 med 16:9 navi utan tv tuner om det spelar nån roll. Sen ett par frågor också.. Vad jag har förstått så skall den kopplas in där cd växlaren sitter?.. Måste man välja en gång för alla då, cd växlare eller Ipod? eller kan man kombinera dem på nåt sätt? Står att vissa inte kan vida ID3 taggar, vad är det? Tacksam för svar... Mvh Fredde | |
|
Du skall ha den modellen som är för "nya" kontakten för 1895kr om du inte har DSP i bilen , har du DSP skall du ha den för DSP med nya kontakten för 3395kr. Du kan se om du har DSP genom att gå in i menyn SET på Monitorn och i den menyn kolla om det står DSP på något ställe , står det där och du kan klicka på den och göra ljud justeringar så har du DSP annars så finns inte DSP med i menyn eller om det är så att den finns men inte går att välja. Du ersätter cd-växlaren med Ipoden och kan inte köra bägge. ID3 tag är information om artist/låtnamn m,m som finns på MP3 låtar och som om ID3 tag fungerar kommer upp på monitorn. |
|
|
Okej, tack för hjälpen. Mvh Fredde |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.