|
|
|
|---|---|
|
Hej alla !! skulle behöva lite hjälp från mer kunniga personer än mig själv!! vill veta hur jag ändrar språk från tyska till Engelska på check kontrollen , var en kompis till mig som sa att man kunde göra det & att jag skulle höra med er här.. mycket tacksam för svar då min tyska är lite dålig ;) | |
| Glömde bort att säga att BMW jag äger är en -87 735IA OM DET HJÄLPER | |
|
Välkommen till forumet! Läs här: Länk Använd gärna sökfunktionen, detta har varit upp massor av gånger. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
"tills nytt språk visas" Testade lite nyss men jag hittar det inte. Först kommer ju chassinummret sen k-zahl(stavning) och sedan står det på svenska något med index. Försökte trycka alla möjliga kombinationer men hitta ingen bra. Känner mig hel dum, men vilken ska man välja? |
|
|
Du trycker på fel knapp, det är den högra du ska använda. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Finns väl bara en till vänster om ratten och en till höger? Använde den till höger.. Får testa imorgon igen. |
|
|
För mig funkade det fint =) Fanns iofs inte svenska, men Eng (US) funkar bättre än tyska iaf. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.