|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken lyder: Från vilken bil kan jag hitta den nedersta läppen som sitter på denna bil Länk Skulle vilja ha den på min 525:a, går det att skarva på den eller måste man byta kofångare. | |
|
Enklast att byte stötfångaren Det är en M5 spoiler, ja |
|
|
Ok Tack, är det ingen som skarvat på nedersta delen som kan berätta hur det var? Den sitter inte på 540´n heller??? |
|
Gemini__ |
Det är väl ingen M5-spoiler det där? Köp en begagnad komplett M5-spoiler vettja, kika i "Powerbörsen" brukar finnas en hel del där. Mvh: Thomas Den enda sanna E34 M5-sidan - www.e34m5.se |
| Det enda jag vill ha är den nedersta delen, vad sitter den på för bilmodell?? | |
Gemini__ |
På de bilar som har M-Paket som jag tror bilen ovan har. 540 har en variant också som enl. uppgift går att köpa separat. Men nu var det inte det du frågade efter men iaf: Länk Utseendet på en variant av M5-spoiler (som jämförelse): Länk Den enda sanna E34 M5-sidan - www.e34m5.se |
|
Nej det är ingen M5 stötfångare, nej det är heller ingen 540 stötfångare, nej det går inte att skarva bara läppen, åtminstone inte på något enkelt sätt, eftersom läppen sitter i hop med överdelen, detta i motsats med samtida M5 : or, som sagt har en annan framstötfångare, med löstagbar läpp, överdelen är dock densamma på M5: or byggda 1988-1990/5. Ja till frågan, vilken modell? Jo den sitter på alla E34: or som har M Technic Sportpaket/M Sportpaket, ett paket som gick att få till E34 Sedan "ej 518i" samt via Individual till Touring = inte direkt vanligt, jag går så pass långt, att jag säger inga Sv-sålda bilar har M Paket, däremot var paketet relativt vanligt i UK, där det även går att köpa kittet eller enskilda delar till bra pris... Länk för ännu bättre pris, fråga till exempel denna firma... Länk Nästa fråga, duger inte M5 stötfångare? Den är lättare att hitta beggad i Sverige, dom flesta ser inte skillnaden... Länk Geminis vackra M5-95 med den senare typen av M5 stötfångare. Mvh Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.