|
|
|
|---|---|
Vantage |
Hej ni alla BMW-Guru´s. Har sedan snart 1½ år sedan en 325:a -94:a som rullat 19500 mil. Bilen hade rullat 16500 mil när jag köpte den. Ett helt vansinnigt köp egentligen men mitt inbyte var inte så fräscht heller iof. Denna bil var en Mitsu Sigma -91:a som gick kanon men som den svenska vintervägarna börjat göra slut på dessvärre. Hur som helst så skulle jag byta Bränsle-Filtret på 325:an och beställde sålunda ett sådant. Fel-Filter levererades trodde jag ( Det smala långa istället för det större kortare som jag hade ). Sen har diverse små detaljer varit fel så som spolar-munstycken mm. Börjar fundera på om bilen verkligen är en 94:a. Naturligtvis finns inga papper alls !!! på bilen förutom att importen skedde 2001 och före detta NADA. Skitsamma iof när det gäller milen och årtalet, men kunde vara trevligt om man på något sätt fick reda på RÄTT Årsmodell ( om denna nu är fel ) när jag ska ha fler delar framöver. Har någon några tips hur jag kan gå till väga ??? Vantage |
|
Knappa in chassinummer här: Länk Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
Vantage |
Tackar :-))) Det var en 94:a i alla fall.... Vantage |
|
Även om bilen har fått ny identitet, brukar man kunna hitta chassinummer på sekvenslevererade detaljer, t ex stolar, på styrboxar. Kolla även tillverkningsdatum på bälten, plastdelar osv. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.