|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Stephan Sant man kan inte dra alla Audi bilar över en kant. Jag har sålt den. Min Bror Jobbar på Wv, efter man varit där så blir man inte klok på deras Bilar, de byter motorer pga de stått länge och massa konstiga fel. Sju av åtta mekaniker som jobbade där rekomenderade inte Wag bilar. Utan deras svar var köp Volvo, Bmw el Opel :). De får in Golfar som gått 1000 mil där lådorna har pajat ? Men alla bilar har brister. Sen säljer wag många bilar med. Jämför jag min kompis Nya BMW:s som inte krånglar alls. Deras familj köpte en ny e46 320 för tre år sen. De körde den till 15000 mil utan ett enda fel, Nu nya 5 Serien snart 7000 mil utan ett enda fel. Man blir lite sugen att byta bilmärke... ;) Man får hoppas på det bästa ! BMW- När du älskar att köra |
|
|
Vill du ha maximal upplevd kvalitet, dvs den solida "känslan" i materialval mm, då tycker jag att du ska välja en s4:a. Jag är lite besviken på min e46 på det planet, finns inredningsdetaljer som känns lite plastiga. Sen finns det säkert saker som strular med en s4:a men glöm inte att en e46:a inte heller är felfri. Bara att läsa på detta forumet... Mvh Robert |
|
|
S4:orna har ju haft mycket problem med grenrören tidigare men jag skulle tro att i stort sett alla är bytta idag. Materialvalen i kupén är bättre i Audi, det är ju deras specialitet. Den är en klart bättre vinterbil, har något bättre prestanda och mitt personliga tycke är att motorn låter mysigare också. Det som talar för BMW är modernare konstruktion, roligare att köra (förutom på vintern), bränslesnålare och kanske något bättre mekanisk kvalitet. Bägge bilarna är bra val. I mina ögon skulle BMWn dra det längsta strået pga bättre ekonomi och modernare konstruktion. Dessutom har Hutz på det här forumet tappat mycket lite i fart mot en S4 Biturbo med chip och system. Han trodde att S4an var original och blev positivt överraskad när jag berättade att den var trimmad (av ACE). Flåklypa |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.