|
|
|
|---|---|
| e det nån som har detta som monterat själv utan problem? nyfiken och tycker den ser snyggt ut! | |
|
Lånar tråden lite... För jag förstår inte ens vad det är? Lyser det blått och sen då!? Såg att de fanns hos stylabilen.se Visst är det snyggt men kommer ju inte matcha med resten av den orange belysningen jag har... //Marc |
|
|
Jag har monterat dessa på min bil. Jag har grå/silver inredning på bilen så det matchar med plasmatavlorna som även dessa är gråa. På natten skär det lite sig mellan det orangea och det blåa om jag skall vara ärlig men det är något jag kan leva med :) Mvh www.stylabilen.se |
|
|
Marc_M Det är endast mätartavlorna, du kopplar elektroniken till din nuvarande belysningskabel och dessa kommer att lysa blått (som belysningen hos VW bilarna). www.stylabilen.se |
|
|
aha, okej! Mycket bra, tack så mycket! Jag vill petigt nog inte ha olika färger. Mitt problem är snarare att jag vill ha det oranga ljuset starkare! Särskilt mysbelysningen ovanför växelspaken...Men det är ju ett helt annat problem! =) Och ja, dimmern är ställd på max! ;) Ha det bra boys |
|
|
Jag har nyligen monterat plasmatavlor, vita med blå siffror. Borrade två hål för att leda ut kablarna och anslöt dessa till 12V under ratten (kablar till belysningskanppen). Reglaget för intensitet och färg satte jag i myntfacket till vänster om ratten. Jag är mycket nöjd med resultatet. /Gunnar /Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.