|
|
|
|---|---|
|
Är det väldigt nödvändigt att även balansera tryckplattan när man balanserar veven och det andra? Saken är den att jag inte vill köpa tryckplattan än men grejorna bara ligger och väntar på balanseringen... Han som balanerar brukar balansera grejorna var för sig och sedan tillsammans... Är det synd att inte göra kopplingen med??? Motorn är en M3 s50b32... Mvh. B "What we have here is a total lack of respect for the law" (Smokey and the Bandit 1977) | |
|
Ingen som vet? Börjar bli lite brådis nu... Mvh. B "What we have here is a total lack of respect for the law" (Smokey and the Bandit 1977) |
|
|
Ta med kopplingen... |
|
|
Du ska balansera tryckplattan ihop med veven. Om nu inte tryckplattan kommer 0 balancerad från fabrik, eller att han kan göra det vid ett senare tillfälle. |
|
|
Jo han kan ju iofs göra det vid ett senare tillfälle. Nackdelen med det är att han brukar balansera grejorna var för sig och sedan tillsammans och det går ju inte då... Jag är osäker på hur nödvändigt det är med en sådan här motor... Ska bli väldigt intressant att se hur bra den är som original... Mvh. B "What we have here is a total lack of respect for the law" (Smokey and the Bandit 1977) |
|
|
Då får du väll balancera allt. - Då jag balancerade upp min M20, så blev det två pytte små borrhål. BMW, Volvo samt Audi har faktiskt mycket fin balans på sakerna från fabrik. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.