|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet ngt om nivågivare och larmet på E34? Har org larm m ir osv. Försöker läsa mig till saker , men är osäker på om jag kan eftermontera själva fyrkanten. I etk´n på nätet så finns den med på bilderna men inte angiven i sifferform så att säga. Kom nivågivaren mycket senare eller? *BAWORAK* | |
|
Jag undrar ju då jag skulle villja eftermontera. Sedan undrar jag hur "givaren" i sig fungerar, om ngn vet detta... *BAWORAK* |
|
|
Har bara testat den på min bil, larmade på bilen sen hissade jag med domkraft..larmet gick när det började lyfta i bilen. Vart sitter själva givaren? //Roffa |
|
|
Jag har det på min E34, men den har en nyare version av larm än din. Hur det ser ut på min E32, minns jag inte. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Ok, Tack hittils. Enligt instruktioner jag hittat så ska kabelkontakt samt givare sitta innanför klädseln på vänster sida i bakluckan, en liten vit fyrkant. Roffa> Du kan inte kolla hur "kopplingen" mellan kabel och "givare" ser ut? Jag har hittat en tre-polig kontakt på vänster sida i bakluckan, men är osäker på om det kan vara den som är rätt eller om det kanske går till ngt annat...men vad det skulle vara i så fall vet jag inte. Tacksam för svar o hjälp *BAWORAK* |
|
|
Erikw> På E32an ska det vara ungefär likadant, iaf enligt vad jag hittat på nätet. Kanske kan du kola om du får tid. Fridens *BAWORAK* |
|
|
Alltså sorry, kopplingen jag hittat i bakluckan har tre kablar in i sig, men har plats för tre till tror jag, men bara tre in i sig som sagt, därav skrev jag tre-polig. *BAWORAK* |
|
|
Ingen annan som har erfarenheter eller vet något om detta? *BAWORAK* |
|
|
|
|
|
|
Ingen annan som har erfarenheter eller vet något om detta? I övrigt trevlig helg *BAWORAK* |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.