|
|
|
|---|---|
|
upptäckte i morse när jag skulle till jobbet att sidorutan på bilen (535 -88) var utslagen, inte nog med det så stod huven på glänt. upptäcker att någon har försökt bryta upp huven i framkant med ett brytjärn som lämnat fina märken i framskärmarna. under huven är luftmassemätaren halvt avskruvad. som tur är var inget i bilen förstört... Uppenbart att någon försökt fått sig en fin 535 LMM till sitt egna bygge, men borde man då inte veta att huven öppnas framåt på en Bmw... surt med knöliga framskärmar ? finurliga människor finns det.. | |
| Fyf*n! Att folk är så j*vliga! Verkligen synd..! Hoppas det löser sig på ett billigt o bra sätt för dig dock... | |
|
Du hade inte CODE aktiverat eller? Undrar bara. *BAWORAK* |
|
| jepp. det hade jag. fast de har aldrig försökt starta den | |
|
Ok, men larmet måste väl ha gått igång iaf eller? Iofs spelar det ju ingen roll om ingen hör ngt... *BAWORAK* |
|
|
precis.. nu återstår bara å leta på nya skärmar fram... rutan är redan bytt. |
|
|
Knepigt... varför bryta upp huven när de väl slagit in rutan och kan öppna huven normalt...iofs med ett tjutande larm men iaf...??? *BAWORAK* |
|
| de har antagligen slagit in rutan, öppnat huven men inte fattat att den viks framåt utan brytit i ren desperation när den inte gått å öppnat bakåt.. fast de är bara en teori... vill man ha just LMM:en så borde man ju veta lite om bmw. men men | |
|
Sikka knasbollar... Trist för dig, men det verkar ju som att det löser sig till slut. Vad blir självrisken? *BAWORAK* |
|
| vet ej än, får se vad de säger | |
| Ska inte code reagera på huv "knappen" också?? eller minns jag helt fel | |
| Xtracrispy - Du minns inte fel, den ska larma om någon öppnar huven utan att slå in koden. | |
|
då har ja definitivt ett fel i huvkontakten ;o) ingen som har ett par framskärmar ligger ? |
|
|
Trodde du skrev här ovan att det fungerade??? *BAWORAK* |
|
|
Tack för de anders, då är man inte dement än iaf :) När jag bytte skärm så köpte jag en ny piratskärm, de kostar under tusingen nya iaf, mellan 700-900 beroende på var du köper. Passformen var perfekt. Annars kanske fräsha fina skärmar i samma färg som din bil kan vara nåt att spana efter, vad har du för färg på bilen? //Simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.