|
|
|
|---|---|
| Tips på snygga fälgar till min bil? Har kört fast lite i valet..dom jag hitta tidigare var slutsålda. Så några som går att tillgå rättså omgående? | |
| Kolla på: M3 CSL fälgarna, M3 orginal evolution, M6 fäljarna, BBS Challenge, Breyton Spirit, jag är inne på någon av dem till min 328i e46. Men smaken är som baken. Bara mitt tips detta! | |
|
gå in på stylabilen.se och kolla på galleri, där hittar du min gamla bmw 330ci-01, silverfärgad, med klarglasblinkers osv. den sitter det bmw evolution fälgar på bilden 19":are, det är inte original utan kopior, men det funkar lika bra så länge man inte ska köra på jävligt dåliga vägar, vilket man nog inte gör så ofta när man har lågprofilsdäck och 19". jag köpte dessa för 16.000:- inkl. däck i jönköping. det finns en massa annonser här på autopower. lycka till. men CSL fälgarna är inte dumma heller. mvh Patrik |
|
|
QZ Racing. OZ Superleggera eller Gran Tourismo GT! kolla www.oz-racing.com där kan du prova dig fram. Wendtan funderar på dom. Maken till snygg eller lätt fälg får man leta efter. Skulle rek 17 eller 18 dock av egen erfarenhet speciellt om du kör långt. Dels på komfort dels på däckskostnad och våtegenskaper. Mvh Asken |
|
|
Personligen gillar jag CSL eller M6 fälgarna väldigt mycket.. Synd att M6 verkar bredda lite väääääl mycket bara.. //amullo Varför åka snål fulbil när man kan åka snål finbil? |
|
| M6 fälgen finns även som Replica fälg så den är anpassad till tex en e46. | |
| Finns bretyton magic (inte magic racing) som kopia nån stans? Kostar ju mer än bilen som orginalfälg :) | |
|
Jag kan starkt rekomendera breyton magic racing sitter som en smäck på en e46a |
|
| Jonais: SNYGG bil och snygga fälgar, har dock sett dom på en touring (vilket jag har) och tyckte inte alls de blev lika snygga då. Ja tror att magic fälgen utan bultar skulle sitta bättre på min kombi, vart hittar man den som replica??? | |
|
v800: Tack :-) vet inte riktigt var man kan köpa den kopian men någon här på forumet borde nog veta de |
|
| jonais: Jo Breyton Magic Racing 19" vore melodin..synd att man blir stulen på över 10 lax styck per fälg. Nån som vet vart man kan få kopia i 19"? | |
|
Whelie84: jag skall eventuellt sälja mina om du är intreserad men dom är något skavda |
|
| jonais: Ah..är det 19"? hade du tänkt dig för pris? | |
|
japp de är 9x19 235/35 fram och 10x19 265/30 bak framdäcken ca 5mm bak är slut hade tänkt mig 15000kr för dom men det är som sakt en del skavmärken på dom .. |
|
| Ingen som vet hvor man kan få tak i Breyton replica felger? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.