|
|
|
|---|---|
|
Länk Länk Länk Länk | |
|
Om de är äkta M3 E30 cab så är det min nästa dröm bil! Den sista var finast! Mvh Abbe M3 E30, dagboken: Länk |
|
| Vad är det för fläck bak på den tredje bilden? | |
|
En bild på "Nordslingan" tror jag på Nürnburgring. Vet att endel BMW-fantaster i Tyskland gillar att pryda sin bilar med ett sånt klistermärke....om det är "Märket" till vänster på bagageluckan du menar. Livet är underbart när underlivet är bart |
|
|
Grodan: Länk banan nummer ett som jag trodde var allmänbildning att åtminstone känna till om man har ett bilintresse! :) Karl Birgander, Kalmar BMW 318is -90 |
|
|
gti_charlie/ Där ser man, tackar. Visst är jag bilintresserad men inte lika stollig som du. ;) |
|
|
vänta bara tills du får se bilder som denna: Länk :) Karl Birgander, Kalmar BMW 318is -90 |
|
|
Borde vara förbjudet att styla en så ruggigt ovanlig och unik bil som M3 E30 Cabrio! Men jag har ju sett fulare byggen.. Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
| Ful? Tyckte inte några av de var fula! | |
|
Gjordes det E30 M3 Cab ? Eller är det hemma snickrade byggen på bilderna ? 328 [Avställd]: Länk 318: Länk /Daniel |
|
|
Ja det gjordes Cabversioner av M3 E30. Det kan ju vara hemmasnickrade 318 i alla fall... ///BMW - Was sonst! |
|
| Länk | |
|
Det tillverkades 786 exemplar av M3 E30 cabrio, här finns info: Länk / Mvh Ferenc /// Bavarian Motor Works \\\ Länk |
|
| visst var den snygg men coupen är en aning snyggare | |
| Jag tycker faktiskt Cabben är mycket snyggare. Ser råare ut. | |
|
Flayer: Enligt regnumret så finns bilen kvar i samma ägare som du länkade till |
|
|
Att på något sätt styla en så värdefull, ovanlig och vacker bil utöver ett par Hartge-, Alpina- eller Schnitzerfälgar är helgerån. MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Synd att de tvunget ska ha "bling-bling"-fälgar...utom på sista bilden, som jag förmodar är ganska original...? Och bakskärmarna var rätt breda på alla 4 bilderna, också original förmodar jag? / Mvh Joakim |
|
|
Håller fullständigt med Kalle Hansen och E38B12, förstöra bilarna på det där sättet.....om det nu verkligen är äkta M3:or, tveksamt...? Mats BMW CS #5847 |
|
|
Någon som e´sugen ? ;-) Länk Länk Länk |
|
|
Där ser man. Dom är inte dumma i cab version. Skulle vara fint att ha en den dag man får mycke pengar :D 328 [Avställd]: Länk 318: Länk /Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.