|
|
|
|---|---|
|
Jag behöver nya sommardäck i dimensionerna 235/45-17" och 255/40-17". Köpa på postorder eller nån bra billig firma runt värnamo trakten. Tack på förhand... Rickard | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Alvén %ingvarsson ligger väl i Småland.(jönköping) Molway söder om Småland.Skåne eller Blekinge Gummihuset i Eskilstuna Det kanske rent av är lika billigt hos din lokala handlare.Billiga bra däck finns inte!! MVH Hasso |
|
Gummihuset helt klart.. www.gummihuset.se |
|
|
Köpte mina 235/45-17 Michelin Pilot Sport hos Alven & Ingvarsson för 2000:-/st hem till dörren (Europa tillv.). Min lokala däckfirma som fö. tillhör Däckia skulle ha 3600:-/st för samma däck ! Snacka om skillnad. Det är väl nästan gång avstånd för dig till Smålandsstenar :-). Kan även som tidigare rekomendera Gummihuset. |
|
|
tackar för förslagen. Tittade lite på gummihusets sida och jag tror bestämt att det får bli dom. ÅÅÅÅÅÅhhhhhhh....... får man dum eller?!?! kom just på att jag har två släktingar som är bröder och äger varsin(!) gummiverkstad i stan. ibland kan man vara lagom puckad. Rickard |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.